Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Er det noen som lar ungen få barnetrygden på sin sparekonto?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Ikke vi. Om dere sparer hele barnetrygden i ungens navn er det ikke mange årene dere får ha kontrollen på de pengene. Når ungen har 75 000 kr på kontoen tar overformynderiet over.
mor_til_2_84 Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Jeg sparer penger til sønnen min, men ikke i hans navn. Både pga overformynderi, og pga at jeg faktisk ikke vet om han kommer til å være voksen nok som 18 åring til å ta vare på pengene jeg har spart til han. Men, jeg sparer ikke så mye som hele barnetrygden...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Vi har startet en ny konto i vårt navn der vi setter inn barnetrygden. Dette skal vi fortsette med,får vi behov for pengene selv hvis noe skulle skje,har vi den som sikkerhet. Men om vi ikke får bruk for den,skal ungen få alt som er på kontoen når h*n skal ut i boligmarkedet.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Vi gjør det samme måte som anonym 11:26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå