Ksenia & Anjem Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 åååååååååååååååååååååååååååååååååå den var KJEMPETØFF!!!!! =) WOW!
ifie Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Så FIN! Er det som en voksi-pose? Jeg ser ikke at den er lukket nede ved føttene?
Gjest Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Ja omtrent sånn som en voksi. Det kommer noen knapper nederst - men det blir åpning for å kunne ta ut dyna og bruke den som vår/høst pose :-)
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Så fin!! Noe mønster du følger?
Mazza** Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Kjempefin! Har akkuratt kjøpt stoff selv og skal snart igang med samme prosjektet Tenkte å sy en å ha i vogna hjemme, så slipper jeg å dra voksiposen hjem fra bhg.... men spørs om jeg klarer like fint resultat som deg da.....laget du mønster først eller ble den bare til på veien liksom? Litt usikker på om jeg skal klippe en hel stoffbit eller dele det opp i flere...tips mottas med takk! Ser ut på bloggen din at du er litt mer garva enn meg...har bare sydd en vugge før dette nye prosjektet...
Gjest Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Takk. Nei har ikke mønster - bare sett bilder av ulike poser og sydd den omtrent sånn jeg vil ha den.
Gjest Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Jeg sydde hele i en stoffbit - men dyne delen for seg etterpå. Den er festet kun på den ene siden, sånn at jeg kan putte inn vogndyna ved behov. Greit å kunne nyttiggjøre seg av den også etter bagvogna.
Gjest det spirer og gror Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 den var kjempefin, har selv sydd ferdig min vognpose idag, men ble ikke helt som jeg tenkte i forhold til farger å sånt.. men sydde etter voksipose prinsippet jeg å.. ble egentli ganske imponert over meg selv :.. *kremt* =)
Gjest Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 Klart man skal være fornøyd med seg selv ! Det er jo halve motivasjonen for å starte nye prosjekter. Men får vi se bilder eller ?
Gjest det spirer og gror Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 skal legge inn bilder nå... skal si ifra når jeg har gjort det.. :-p fikk nesten litt adrenalinkick jeg nå, når noen VIL se liksom.. hehe... :-p
Mazza** Skrevet 11. september 2008 #12 Skrevet 11. september 2008 Helt enig i at man skal være stolt og fornøyd selv Jeg skal slenge ut et bilde av min pose når den er ferdig...ellers ligger bilde av vuggen på profilen....
Gjest Skrevet 11. september 2008 #13 Skrevet 11. september 2008 Ja ikke sant ! Klart vi vil se :-) Men nå er det natta, så jeg må vente til i morgen ! kom brått på at det er fridag fra bhg i morgen, og jeg må sysselsette to søte små gutter. Da bær man være opplagt.
Gjest Skrevet 11. september 2008 #14 Skrevet 11. september 2008 Den var jo kjempefin ! Fant du ooppskrift i et blad som fulgte med Hejmmet eller noe sånt for lenge siden ? Med noen jenter som hadde pyntet et lysthus og lillesøster som lå i en sånn vugge der inne ? Hehe, detaljert ja. Har det bladet nemlig - tok vare på det oga den vuggen men har aldri fått sydd den :-)
Mazza** Skrevet 11. september 2008 #15 Skrevet 11. september 2008 hehe nei laget bare et mønster selv jeg...også ble den bare sånn liksom....
Gjest det spirer og gror Skrevet 11. september 2008 #16 Skrevet 11. september 2008 har lagt ut bilder nå... hvis noen fortsatt er interessert... :-p
JegOgGullet Skrevet 12. september 2008 #18 Skrevet 12. september 2008 å så flinke dere er! Kjempe inspirert her nå Hva bruker dere inni disse posene?
Prinsemammaen Skrevet 12. september 2008 #19 Skrevet 12. september 2008 Åh, den var utrolig NYDELIG!!! Flink du er!!!! :-) Skulle ønske jeg klarte noe sånt jeg også..... ;-)
Gjest det spirer og gror Skrevet 12. september 2008 #20 Skrevet 12. september 2008 jeg har brukt en helårsdyne inni... =) men den er som sagt ikke helt ferdig på de bildene der da...
Alba44 Skrevet 12. september 2008 #21 Skrevet 12. september 2008 Så flink du er!! Kjempefin ble den ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå