mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Nå har det begynt å klø i øynene på min Kjære også..... Jeg kan ikke stort om allergi, men dette synes jeg høres mistenkelig ut..... ÅÅÅåååå det var ikke meningen......å gjøre han syk.......håper fortsatt at det er en form for forkjølelse....
Gjest Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Om han nå skal vise seg og være allergisk.Min svoger gitt til homeopat og fikk ett eller annet og vips kunne han kose med hund og slippe allergien sin. Det finnes også sprøyter han kan ta,i tilfelle han nå er allergisk.Håper ikke det da. Krysser fingrene for at dere slipper noen omplassering ..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Var ikke han og testet seg idag? FIkk han ikke svar med en gang?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2008 Nei, de sendte inn prøvene. Jeg trodde også man fikk svar med engang.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Har dere noe allergimedisin? Det kan evt kjøpes på apotek imorgen og prøve en tablett for å se om det gjør noen forskjell.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2008 det var lurt...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Ikke bare er jeg blond og har det moro, men jeg er lur i tillegg;-D Slå den da!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2008 det er tre ting på en gang det...... og det går jo ikke;-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 Å joda! Det gjør det skjønner du:-) Bare å prøve det:-)
Ronja65 Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 Dere altså:-))... uansett allergi er noe dritt.....
Gjest Skrevet 12. september 2008 #11 Skrevet 12. september 2008 Tok han blodprøve og di finner noe,så blir han henvist til prikktest.Da får han vite hva han er allergisk mot. Det er noe hærk.Her er 3 allergiske,men ikke for dyr. Men prøv reseptfrie allergitabeletter,så ser du om det blir bedring. Brodern tåler ikke katt,men har eid katt i mange år nå.Han bruker heller medisiner enn å kvitte seg med den ;o) Håper det ikke er hund han reagerer på,men noe anna =)
Reveenka Skrevet 12. september 2008 #12 Skrevet 12. september 2008 Oida, håper han ikke er allergisk mot det nye familiemedlemmet deres. Når får dere svar? Jeg ville gjort som de andre her sier; prøv reseptfrie allergimidler og kryss fingrene c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå