Gå til innhold

2 åring om ord-handling


Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er følger.Jeg har en 2 åring som for ei ukes tid siden begynte å si ett ord sier ett ord som jeg ikke liker,Dette ordet bruker han i situasjoner som fek hvis han velter ett glass med vann i bruker han ordet,eller hvis han snubler osv alså i en situasjon

kan det virkelig være en bevisst handling?eller er det rett og slett ett ord han har lært selv som han bruker i situasjonen?er en 2 åring bevisst i en slik setting?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...