Ragdoll Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Eller iallefall agder fylkene, vet noen om det fins?
hadabeautifulbabyboy;) Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Jeg har undersøkt dette, og det finnes ikke 3D ultralyd i agderfylkene. Nærmeste er hos dr. Knut Heldaas i Porsgrunn.
Ragdoll Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2008 Er det sant? Så dårlig :/ Var igrunn det jeg trengte å vite.. Tusen takk!!! Har du vært der eller?
hadabeautifulbabyboy;) Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Nei, har ikke vært der. Har vært hos Heldaas på Kragerø sykehus på vanlig UL, og han er regnet for å være av landets dyktigste gynekologer. Utrolig fin kar! Har veldig lyst på 3D; men har ikke tatt oss råd til det... Er i uke 29 nå, så hadde vel passet fint...Kanskje jeg bare bestiller, og blunder når jeg betaler;)
mammapusen Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Det finnes i Stavanger, hvis det hjelper noe?!
ChellBell - har født! Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Joda, det er 3D ul i Agder fylkene. Det er i Kristiansand og det er i..... tenke, tenke... er ikke så godt kjent og husker ikke helt, men Vennesla eller en av de små byene rundt omkring Kristiansand. Sistnevnte er privat så der kan du ta 3D. Ved sykehuset i Kristiansand får du bare 3D ul ved spesielle medisinske årsaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå