lilletulle Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Jeg sluttet med ppillen i mai, de to første månedene fikk jeg menstruasjon. etter den tid har jeg ikke hatt menstruasjon. Men akkuart på den tiden jeg venter menstruasjon kommer det brunutflod med noen bloddråper. Hva skal jeg gjøre? kan det regnes som menstruasjon? Jeg prøver å bli gravid, så jeg er i tvil om jeg har eggløsning eller ikke når det er slik... Takk på forhånd!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Jeg ville tatt en graviditetstest jeg...
lilletulle Skrevet 11. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2008 Jeg har testet, og den var negativ.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Okey, da er det vanskelig å si.. Men, hvis det er slik at du skulle hatt mensen akkurat nå, og du skulle være gravid..så kan det være at du ikke har produsert nok hcg til at testen slår ut..
lilletulle Skrevet 11. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2008 men nå er det jo min 3 måned uten menstruasjon. Jeg vet at jeg ikke er gravid.
Minnie_Moon Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Hvis du ikke har vært på gynekologisk undersøkelse etter at mensen ble borte, så vil jeg anbefale deg det. Ellers kan du jo kjøpe deg el-tester, så får du i alle fall svar på om du har el. Teste rundt forventet el i forhold til når du har disse småblødningene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå