tvkrus Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Hva er "vanlig" ? min svoger har en datter som bor hos sin mor de er ikke venner hu nekter å fortelle hvor hu bor. Med det jeg syns er leit er at jeg ikke får muligheten til å bli kjent med jenta som er snart 2år har ikke møtt henne. og ungene for står ikke hvem hu er jeg prøver å fortelle dem om henne men det er vansklig når jeg ikke vet noe om henne . jeg intreserer meg ikke å ta parti, men vil gjerne bli kjent med henne. så hvordan ville dere reagert om farens slekt tok kontakt?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Hvis hun ikke lar ungen ha kontakt med faren, er det lite trolig at hun lar noen ndre fra hans familie treffe henne heller. Nå vet jeg ikke omstendighetene, men hadde jeg vært din svoger hadde jeg kjempet for samvær
Den heldige eier av ett barn Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Nå kan ikke jeg si jeg hadde reager så veldig siden jeg og pappaen er kjempegode venner og nesten naboer. Men blir det ikke litt rart om du skulle ta kontakt? Kan du heller ikke få svogeren din til å gjøre det, det er vel tross alt han som er faren, og så treffe barnet gjennom ham? Det er vel ikke lov å nekte å si hvor en bor, blir så overgitt over noen mennesker.
Leirha Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Syns hun oppfører seg utrolig barnslig. Tror hun kanskje storken kom med ungen bare til henne? Hun kommer nok ikke til å akseptere at du tar kontakt hvis hun ikke vil la faren se henne. Jeg vil andbefale svogeren din å kjempe for samværsrett.
tvkrus Skrevet 11. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2008 venter på saken skal komme opp tror de ikke har fått noen dato ennå . Han har ikke sett hu sist i mai og mora flyttet etter det. Svigermor var hos de i sommer ,men fikk ikke vite hvor hu bor møtte dem på et kjøpesenter
mammame3avleggere:o))) Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Det er jo en del mennesker som lever på skjult adresse, av forskjellige grunner. Hvis de ikke gjør det, med hjelp fra det offentlige, vil jeg tro at en far kan ringe folkeregisteret, for å få info om bostedet til barnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå