Gå til innhold

*kremt* hva skal jeg si til dette da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttongen er sær. Han kan ikke kaste ball (skikkelig kjærringkast), og fysisk fostring suger han i. Når han skulle kjøpe dress insisterte han på rød skjorte (den ble vinrød da), og han legger med èn gang merke til det når folk har bytta gardiner eller når nabodama har klippet seg. Han kommer med utsagn som "mamma du er så fin når du har brune klær" og "du blir penest når du har sånn svart på øynene, ikke sølv". Og i dag brøt han totalt sammen fordi han hadde sølt blåbær på en t-skjorte, for "det blir det flekk av, og jeg kan jo aldri vise meg ute mer med den da!!!"

Ehh, så hva skal man si, hurra for ny ekteskapslov eller? ;-)

Ps, håper jeg ikke støtte noen nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsk han for den han er og nyt det at han kan hjelpe deg med å velge gardiner ol.

:0)

Skrevet

En kan tjene gode penger som interiørstylist så du får heie han frem :o)

Skrevet

Hehe, så artig. Det er så godt med noen som er litt utenom det vanlige, det der er jo bare søte karaktertrekk da.

Jeg har en nevø vi spekulerer litt på. Blir spennende å se når han vokser opp. :) Hurra for mangfold.

Skrevet

Hehe, ja han er herlig, og så absolutt noe for seg selv. =))

Skrevet

Hehe, herlig gutt da!

Jeg kan riktignok glatt se for mag at han likevel ikke er homofil, for man trenger da ikke være det for å bry seg om slikt?

(eller er det en kompis og en mann her som bør byttes ut mon tro!?)

Skrevet

Lisse!

Ja, hurrah for ny ekteskapslov! Sånt blir man en god mamma av!

Skrevet

Tillab da, ikke byttes ut, bare modifiseres eller utnyttes litt ;-)

Jeg må ærlig innrømme at han overrasker stort om han viser seg å være hetro, men skal ikke la det skuffe meg. Han er perfekt uansett han, også er det jo sant som dere sier, mye gryn innafor interiør og fashion, selv om jeg ser at det befinner seg en aldri så liten rocker et sted der inne bak fuktighetskrem og rosa skjorter.

Skrevet

Å! Gutten din høres jo bare kjempesøt ut!=) Hvor gammel er han?

Skrevet

Han er 6. =))

Men må få tilføye at han faktisk leker med biler og spiller gitar og trommer da. :-p

Skrevet

Haha, Lisse;)

Bare vent til han er 14 og hardbarka et eller annet hipt;)

*flire*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...