Gå til innhold

åååå faens syting!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en samboer som bare surver over at han har vondt, HVER BIDIGE DAG.. vond i hue, nyrene halsen, hovne mandler, magen beinet osv... ungen hannes er helt lik. h*n er snart 11, og bare syter.

Har en mor som er kronisk syk, og og sier i fra om det. (er midt oppi tull med NAV, blitt verre i det siste, JA hun fortjener uføretrygd MEN JEG KAN IKKE ORDNE DET) Har to venninner som også er kronisk syke, som bare snakker sykdom. Det eneste jeg hører om uansett hvem jeg snakker med er SYKDOM.

Og jeg er selvsagt verdens mest forståelsesfulle, sånn som er forventet. At jeg er sliten selv pga snart ferdiggåt svangerskap og har et barn på snart to som jeg har stort sett selv fordi sambo er "syk" er det ingen som tenker på. Jeg holder nemlig maska og SURVER ikke for absolutt alt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er LEILEILEILEI av å høre om vondt her og vondt der. Puh.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du si fra. "Nei nå ble det mye sykdomsprat her, nå skal jeg fortelle deg noe som er hyggelig," også legger du i vei om noe annet.

Hadde det vært min samboer, hadde jeg sagt noe sånt som at "jasså, du øver deg til pensjonisttilværelsen?" eller noe sånt. Kanskje litt frekk av meg, jeg, men jeg liker ikke sykdomsprat i det vide og det brede.

Skrevet

Jeg er også drittlei av syting!Jeg tar så og si hele ansvare for barn og hjem men hvem klager???Joda barnefaren er så sliten!Mens jeg nattammer og blir vekket nærmest hver halv time...Han snorker---jeg står opp med barna!Forde det er lettere enn å høre på sutringa hans!

Har ei vennine ogå som klager over vondt her og vondt der!Hver gang jeg ringer er det det første hun forteller!

Jeg har til og med gjort det slutt et par ganer pga jeg er lei av å alltid måtte være den sterke uansett hvor vondt jeg har hatt!

Skrevet

Nei jeg begynner å bli lei altså.... huff må vel bare få sagt i fra....

Skrevet

aahhh akkurat sånn jeg føler det. Har ikke gjort det slutt, men snakket om det, fordi jeg orker ikke å ha et "barn" på over 30 år i tillegg til det andre.. Jeg som ordner ferieturer og hus og hjem og barn.... uuuhhhhhh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...