LiLo-sine små søte! Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Er i uke 18 nå og har kjent bevegelser i flere uker nå,er andregangs:) Men nå ikveld når jeg ligger her på sofaen og slapper av så blir magen plutselig hard rett under navelen og jeg kan kjenne den lille,helt utrolig,trodde ikke dette skulle gå annt så tilig! Flere som har opplevd dette?
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 dethar jeg også.helt fantastisk!
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Hihi...jepp! Ofte om morgenen kjenner jeg at det beveger seg der nede og at jeg får en hard klump ved navlen..som jeg har funnet ut MÅ være babyen Helt mykt rundt den..
LiLo-sine små søte! Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2008 Har hadd store problemer med å forstå at jeg virkelig var gravid igjen og at vi skulle ha en liten en til å elske så høyt,har ikke enda vært på ul,enda 9 dager igjen:/ men nå,endeli begynner det å synke inn at det er en liten krabat der inne som prøver å få kontakt med mamman sin...er bare den beste følelsen i hele værden:) Skulle bare ønske jeg kunne kjenne bevegelsene hele dagen...men den tiden kommer:) Kos dere med magen,det skal jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå