Gå til innhold

Til dere som snart snart skal føde...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte en nydelig liten gutt i juni og fødselen gikk kjempefint, men mye fortere enn jeg noensinne hadde trodd. Fra første tegn til han var ute gikk det to timer. Hadde kjempeintense og effektive rier...

Poenget er at det var såvidt jeg rakk frem til sykehuset (Ullevål). Ringte og ringte, men fikk beskjed om at det ikke var noensomhelst vits i å komme siden jeg var førstegangs. Det kom garantert til å ta laaang tid. Heldigvis trosset jeg det de sa og reiste opp, og rakk såvidt innenfor døren før pressriene satte inn. Alt gikk heldigvis bra, og personalet unnskyldte seg etterpå for at de hadde bedt med vente når jeg var så sikker selv.

Så nå sier jeg til dere som snart skal i ilden: ikke vær redde for å stole på dere selv!!! Dra på sykehuset selvom de ber dere vente, hvis dere selv føler at dere ikke har "kontroll" på forløpet...

Lykke til allesammen!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for oppmuntrende ord. Med nr 1 måtte jeg nærmest krangle meg til å få bli på sykehuset da fødselen satte igang. To timer senere var hun ute, så jeg er glad jeg stod på mitt, og ikke reiste hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...