Gå til innhold

Flere barn med samme mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har flere barn med samme mann, hvordan var svangerskapene? Og hvilke kjønn har barna?

Var det store forskjeller på svangerskapene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forskjellige svangerskap og forskjellig kjønn. Ikke kvalm med første, men kvalm med andre. Dårlig hud med første, ikke med andre. Mistet ikke så mye hår med første, men masse med andre. Mye bekkenløsning med første, ikke med andre. Alt i alt var andre svangerskap lettere.

Skrevet

en jente og en gutt. med jenta var jeg veldig frisk, ingen plager. med nr to hadde jeg bekkenløsning. lette raske fødsler begge gangene. mistet masse hår med nr 1, foreløpig lite med nr 2

Skrevet

Veldig like sv.skap, så godt som ingen plager, bare litt mer bekkenløsning for hvert barn. 6 gutter og 2 jenter.

Skrevet

Samme kjønn, veldig like svangerskap og to KS:)

Ingen plager i det hele tatt. Ikke trøtt, ikke kvalm, ikke halsbrann, ikke svimmel, sov godt, måtte ikke opp på do om natta osv.

Litt mer væske i føttene med sistemann på slutten, men alt gikk supert.

Skrevet

1.jente... kvalm i starten men ikke oppkast... 2830g og 50cm lang 34 hodeomkrets....født 11 dager FØR termin....vaginalt fødsel

2.jente... kvalm i starten men ikke oppkast...3130g og 49cm lang 34 hodeomkrets.....født 11 dager FØR termin...vaginalt fødsel

3.gutt... kvalme og oppkast fram til fødsel....4330g og 55cm lang 39 hodeomkrets....født 6 dager OVER termin....hasteKS

Jeg la på meg ca. 25 kilo med hvert svangerskap.

Skrevet

Nå kommer ikke nr 2 før om 7 uker da :)

Men svangerskapene har vært totalt forskjellige og det blir jente også denne gangen.

Skrevet

Nr 1: veldig lett og fint svangerskap. Ikke kvalm eller bekkenløsning. Migrenen ble nærmest borte. Fikk svangerskapsforgiftning i uke 35.

Fikk Gutt

Nr. 2: Kvalm i va 18 uker, fikk kraftig bekkenløsning rungt uke 25. Veldig sliten. Svangerskapsforgiftning fra uke 37 - inn og ut av sykehus. Fikk jente

Nr 3: Ikke kvalm. Bekkenløsning fra uke 10, men aldri så kraftig som med nr 2. Tegn på svangerskapsforgiftning fra uke 35, men aldri noe alvorlig. Fikk jente!

Skrevet

Har tre barn med samme mann og svangerskapene var nesten helt like. Det eneste var at jeg ikke var noe spesielt kvalm ved første og siste, men litt i starten på nummer to. Og at jeg ikke hadde antydling til kynnere i de to første, men hadde litt på slutten i det siste.

Ellers la jeg omtrent like mye på meg, hadde like lite plager og samme fasong på magen med alle tre.

Skrevet

jeg har 2 med samme mann og et barn med en annen.

Mine to eldste som har samme far er jenter. svangerskapa var veldig like

MEN 3. man som har en annen far og er gutt hadde jeg ganske likt svangerskap som de to første :)

men hadde en annen mage med gutten enn det jeg hadde med jentene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...