Gå til innhold

Har dere fortalt mange at dere prøver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sprekkferdig snart, etter å ha prøvd i hele 3 uker. Så langt er det bare min bestevenninne som vet det. Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som vet det her og.. klarte ikkje holde det helt for oss sjøl:) hehe.. ikkje lett:) ett par venninne og søstera mi, og tror mamma har skjønt det for eg tror eg klarte å røpe meg, men vet ikkje.. hehe

Skrevet

Har fortalt guttungen at han skal bli store bror, men han er bare 18 mnd og skjønner ikke hva det betyr. Kommer nok ikke til å fortelle noe før jeg er gravid

Skrevet

Kun bestevenninnen min som vet det:)

Skrevet

Huff ja... Altfor mange! Skulle sluttet å feste helt da jeg ble prøver! Blir jo så ivrig...

Angrer! Føler liksom forventingene rundt oss nå... Men samtidig er det godt å ha noen å snakke med. Bare det at jeg hadde liksom tenkt å holde graviditeten hemmelig så lenge som mulig, og det kan jo bli vanskelig når så mange vet at vi prøver...

Skrevet

Absolutt ingen vet og vil holde det skjult så lenge som mulig hvis jeg blir gravid også.. Har ikke lyst til å få hundre spørsmål av venner, kolleger og familie hver eneste dag..

Drikker svært sjelden alkohol, så jeg slipper heldigvis å finne på unnskyldninger ved fester/sammenkomster med familie og venner

:-)

Skrevet

Nei, det er det bare jeg og min mann s om vet. Tenk hvis det ikke klaffer, så trist det må være at folk spør og graver hele tiden. Synes det er en privatsak jeg, tog det skal det være til vi er gravide og over 3-måneders-bøygen.

Skrevet

Bare fortalt det til søsteren min. Orker ikke så mange spørsmål. Kan jo ta lang tid før det klaffer - hvis det i det hele tatt gjør det og da tror jeg det kan bli sårt og stadig vekk få spørsmål rundt det.

Skrevet

altfor mange.. min betevenninne+mannen, bestekompis+kona og familien på begge sider..

Det verste er at familien er så sykt opptatt av det også, fordi det blir første oldebarn/barnebarn på begge sider..

Så de spør og graver.. mamma er helt vill på det, hvis jeg sier jeg har litt vondt i magen - da har jeg eggløsning og da må vi forte oss hjem!! litt ekkelt..

Skulle ønske ingen visste det, for nå kan jeg ikke engang være forkjøla eller trøtt uten at "alle" mener jeg er gravid..

Skrevet

nesten alle venna våre vet det nå!!!! samboer ville veldig gjerne at vi ikke skulle fortelle det til noen,men etter at man har prøvd i over 1.5 år....må man fortelle det tl NOEN!!!!!!!!!!!

jeg synes at det er greit at de vet,får da slipper vi å få spm om vi ikke skal ha barn snart!!!

er såååååå lei av å få de spm på jobb,skal ikke dere ha barn snart da? har så lyst til å slenge i tryne på noen at vi ikke får det til...men har klart å holde meg!!!!

Skrevet

Jeg har bare sagt det til ei god venninne.. Innimellom får jeg lyst til å si det til de venninnene mine som har barn, men jeg orker ikke det presset og forventningene som kommer til å komme da.. Jeg får nok spørsmål om sånt allerede. Mamma kommer med småhint til meg hele tiden om at hun ønsker å bli bestemor.. men jeg skal holde meg heeelt til den dagen vi er over 3 mnd. :) Det skal bli en fryd å kunne fortelle at jeg er gravid når den dagen kommer..gleder meg!!

Skrevet

Har sagt det til altfor mange.. Syns det var helt greit.. MEN..Nå er jeg gravid, og har ikke lyst til at alle får vite det med en gang. Spesielt ikke at det blir spredd på jobben, noe jeg VET skjer med en gang!

Siden jeg har holdt de fleste oppdatert på at jeg ventet på mens, er det så vanskelig å lyve om at jeg er gravid.. Får dårlig samvittighet og.. Huff.. Dumme meg..

Skrevet

Men Svale... de har jo ingenting med det. Er jo din private greie dette her. Om de lurer på hvorfor du ikke har fortalt noe kan du jo si at du ble anbefalt å vente til 3 mnd var gått.. da er man jo over den mest kritiske fasen. :) Gled deg over graviditeten og ikke ha dårlig samvittighet:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...