Gå til innhold

Tegningsblødning, hvor lenge til fødselen????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tirsdag begynnte jeg med noe som jeg i ettertid har funnet ut at er tegningsblødning, hadde ikke dette ved sist fødsl, men hvor mange dager gikk det for dere fra tegningsblødningen begynnte til fødselen startet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med første unge, så fikk jeg tegningsblødning (det var kopper med blod.. da fikk jeg panikk gitt..) 7 dager før hun ble født.

I går gikk slimproppen og jeg hadde tegningsblødning (bare noen få dråper) så det blir spennende å se de neste dagene.. :)

Skrevet

Hei

Forrige gang fikk jeg tegningsblødning tirsdag morgen da jeg sto opp. Utpå ettermiddagen fikk jeg rier og et døgn senere, onsdag kl.20.14 var han født...11 dager over termin.

Nå er jeg 9 dager over og håper det samme skjer snart. Tålmodighetsprøve det her altså. Når har/hadde du termin ?

Skrevet

Takk for inn innlegg, Jeg hadde termin 3.september så blir vel dagen etter deg det. Tegningsblødningen startet tirsdag kveld og i natt har jeg faktisk stått opp for å finne ut om det er regelmessige rier eller bare kynnere jeg har. Bor to timer kjøretid fra sykehuset og skal helst reise når riene har 10 minutts mellomrom. Det hadde de i sted men nå tror jeg de har gitt seg faktisk, ikke vet jeg om det var vondt nok til å være rier heller. Vil føde nå!

Skrevet

huff, stakkars deg. Det må være litt vanskeligere når man har sålang vei til sykehuset... Men husk at du iallefall ikke må reise for sent.

Det var forresten jeg som blingset, vi hadde termin samme dag, 3.sept. Så vi er 9 dager over i dag :-) Jeg skal på overtidskontroll på sykehuset kl 13.30. Litt spent på hva de sier... Sist kom jeg i gang av meg selv dagen etter kontrollen..

Hvordan føler du deg nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...