cocochin med to små Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Og hvor bor dere da. Jeg bor i Oslo, og de er mye ute i barnehagen. Han har regntøy og en tynn dress fra sparkjøp i barnehagen, men jeg er like i tvil hver morgen på hva jeg skal kle på han til å ha under? Har ullundertøy m bomull på innsiden, en krinkelulldress og et par to delte sett i fleece, men jeg er alltid så usikker på hva jeg skal velge for tiden Sikkkert fordi bhg situasjonen er ny og jeg er ikke vant til å være med han hele tiden og "passe på" at han ikke er kald eller varm at jeg stresser så fælt med dette..hehe.. Hva pleier dere å ha på dem?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Tar på body/tynn genser og joggebukse.. Han har både ull-undertøy, ulldress og fleecedress i bhg.. Så de bytter på han hvis det er nødvendig.. Har også vår/høstdress som han som oftest har utenpå joggebuksa og genseren..
Gjest Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Tar på strømpebukse og body eller t-skjorte, bukse og genser, jakke og tynn lue. Har høstdress, regntøy og en ulldress i bhg. De kler på han det han trenger.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Det kommer an på temperaturen der og da, men de siste dagene har det vært bare 9-10 grader her og da tar vi på den str.bukse, vanlige klær og regndress. Eller en tynn ull/fleece dress/-sett og regntøy. De dagene det har vært kalt har det også vært regn eller etter regn og så vått at unegen må ha regntøy. Vi passer alltid på de minste om de er kalde el varme, vet at jeg selv sjekker ofte (er jo vant til det med mine egne) og har sett at det er flere av de andre også som passer på å sjekke slik. Selv har jeg nå sendt med ull bukse og -genser, sokker og en varmen lue i tillegg til den vanlige bomullslua. Største har en ullfrotte dress og sokker og tynn lue som de kan ha under regndress.
cocochin med to små Skrevet 11. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2008 Ja det er jo logisk, så kan de vurdere det utover dagen. Jeg leverer litt"sent" i bhg så de er alltid ute eller på vei ut, så jeg pleier å kle på han for å være ute når vi drar. Skal kjøpe en fleecedress eller lignende som kan ligge i bhg, så de har noe ekstra å ta på han om jeg har tatt på for lite en dag, hittil har han bare hatt inne-skift liggende der.
Raych Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Her i Sør Trøndelag har det vært 16 - 21 grader de siste dagene, med masse sol:) Her har minstejenta hatt tynn bukse, sokker og body:) Har hatt joggesko, fleecejakke og lue ute:) Har regnklær, støvler og parkdress med for hengende i bhg hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå