Gå til innhold

Tror dere menn bryr seg om at dama er eldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på hvis dama er 30, og han gutten 24?? Eller vil gutter helst ha yngre damer tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det forekommer individuelle variasjoner også hos menn, selv om man kan tvile litt etter å ha lest alle innleggene om "bare en mann" her.

Det-kommer-an-på, rett og slett.

Skrevet

AV veldig mange par vi kjenner er det han som er yngst. Gudforeldrenen til våre barn er han 30 og hun 36. Jeg er 2 år eldre enn min mann. Og minst 5 av våre venner er hun 2 år eldre enn han.

Skrevet

Mannen min er åtte år eldre enn meg og sier at han aldri kunne vært sammen med en som var eldre enn han. En av hans beste kamerater er gift med en dame som er 10 år eldre... Henger meg på at det nok er fryktelig forskjeldig fra mann til mann:)

Skrevet

Henger meg på de andre som sier det er veldig forskjellig fra mann til mann. Søtingen min er snart 20 og jeg er 24, han har ikke klaget på at jeg er for gammel enda;)

Skrevet

Det vil jeg tro er opp til enhver mann, hva han velger.

Her er jeg 34 og mannen 28. Jeg var 27 og han 21 da vi flytta sammen.

Skrevet

Her i huset er jeg eldst og mannen fire år yngre.. Det er nok veldig individuelt hva menn foretrekker. Tror ikke det finnes noe fasitsvar der nei...

Smaken er som baken :)

Skrevet

jeg er 3 år eldre enn sambo

Skrevet

Jeg er 5 år eldre enn sambo:-)

Synes det er helt flott han!

Skrevet

jeg er også eldre enn mannen min, men her omkring er det ikke så vanlig.

men vi har det kjempegodt i sammen vi,vært sammen i over 8 år.(gift i 6 år)

Skrevet

Det er jo bare bra hvis ting forandrer seg. De jeg kjenner med den aldersforskjellen har dumpet kona/samboeren når de selv kom i en viss alder, når hun da ble litt preget av alderen.

Har synes så synd i disse damene som ble dumpet når ting ble litt for "slapt".

Men det har jo ofte vært folk med i alle fall ett og gjerne flere ekteskap'/samboerskap bak seg så da er det kanskje lettere for at det ryker igjen. Og da er det kanskje det mønsteret som er utslagsgivende.

Når man ser på gjennomsnittlig levealder for kvinner og menn er det jo fordeler med forskjell den veien:P

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg er gift med en som er neste 3 år yngre og hat en x som var 4 år yngre. Tror ikke det er så mange som tenker på det dersom man har ekte følelser...

Skrevet

Nei det tror jeg ikke - tror mange faktisk synes det er litt 'kult' med en erfaren dame.

Har selv en bror som er sammen med ei skilt dame med to barn som er 10 år eldre enn ham. Han 24, hun 34. Og det virker som det går supert! Han er plutselig blitt mye mer voksen enn hvordan han har vært før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...