Gå til innhold

noen som har opplevd det samme??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen av dere har opplevd det samme når det gjelder hormonspiral?

Det er over 3 mnd siden jeg satt den inn og jeg er veldig plaget av smerter. Jeg har blødd veldig lite men nå den siste uka har jeg blødd svart.. ganske mye blod. liker ikke å gå til legen men nå må jeg vel.. Er det noen andre som har blødd svart og vært plaget med mye smerter med hormonspiral? har bare hørt om at noen er plaget men uregelmessige blødninger og humørsvingninger (som jeg også har ja) Før jeg ble gravid var jeg også veldig plaget av smerter og blødninger så jeg er litt redd det kan være noe annet... håper noen tar seg tid til å svare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...