Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Eller hvordan det no skives.. :-) Jeg venter ikke mens før onsdag og idag fikk jeg vondt i brystene på jobb.. Jeg har hatt litt stikkinger i 2 dager, kjennes ut som eggløsning og i magen kjennes det ut som om jeg er full i brus og kulsyre.. Noen som har kjent noe så tidlig... Ikke sikkert jeg er gravid altså, men håper jo på det.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Gratulerer med spire:-) Høres absolutt ut som grav. symptomer!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Er noen som kan kjenne det på kroppen før de har tatt test. En venninne av meg har sagt det begge gangene hun har vært gravid, 2-3 dager før hun har tatt test har hun sagt at nå "vet" hun at den kommer til å være positiv, og hun har hatt rett begge gangene.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Jeg visste godt at jeg var gravid en uke før IKM. :-) Ikke umulig at du opplever det samme. Krysser fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå