Venezia 1 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Har nettopp introdusert grøt for ungen. Har gitt 1 ts grøtpulver blandet med brystmelk. Hvordan øker jeg mengden? Hvor mye skal en baby på 7 kg ha?
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 hei slik som vi gjorde det så begynte vi med velling på flaska noen dager først (for å se hvordan det gikk) så blandet jeg ei ekstra skje oppi melka, men da måtte jeg klippe hull i tutten for melka ble for tykk for di fabrikkhullene. gjorde dette i noen dager. nå gir jeg halve flaska med vanlig melk, så blander jeg ut restene med grøt å gir med skje. lengere er vi faktisk ikke kommet, tenkte bare å fortsette slik som vi har gjort, lenge til vi er oppe i full porsjon tror jeg, lillegull er bare 5 mnd. men husk å gi melk i tillegg til grøten, så han ikke våkner etter 2 timer å er kjempetørst:)
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 min er også 7 kg, du merker når han/hun er mett:)
pandabjørn Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 1 ts grøtpulver høres ikke mye ut??!! du sier heller ikke om hvor gammel h*n er?? da jeg begynte å gi grøt til mi jente når hun var 6,5 så fikk hun en passe stor persjon grøt....du må bare prøve deg litt frem å se hvor mye babyen spiser, men 1 ts grøtpuler trodde jeg var alt for lite
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 1 ts blir velling.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå