sjokopops Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Etter å ha lest innlegget om mannfolk som ikke følger opp viss ting i hjemmet........alså: Min mann er pådriver nummer en i vår familie. Han har alt ansvar for klær fra de ligger i skittentøy dunken til de er på plass i skapet igjen. Han tømmer søppel, panter flasker, fikser i huset og ute. Lager så og si alltid middag utenom helgene, og da alt fra fisk til wok, tomatsuppe og ja....hjemmelagde kjøttkaker. Han er bare best. Jeg derimot har en viktig lederjobb som er tidkrevende, mens han går turnus og er en del hjemme på dagtid med barna. Jeg bruker all min tid hjemme med barna og dette kan jeg fordi han er så flink!! Men toppen av alt er at han trives med alle ting som må gjøres. Og nå mens jeg legger barn og koser meg er han ute og fisker..... Tusen takk til min snille og gode mann!!! Flere som vil hylle sin mann???
PopUp Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Nei, akkurat nå går det bra å la være du ;o) Men han høres jo grei ut han )
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Ja, jeg vil gjerne hylle mannen min! Han tar seg av alt av reparasjoner (bortsett fra klesreparasjoner), alt som har med bilen å gjøre (bortsett fra å fylle diesel og spylevæske... det kan jeg gjøre selv), klipper plen, maler hus, spar, graver, bærer stein, tar seg av økonomi og alle viktige papirer... Han en jævel på kjøtt og grillmat! Nam! I tillegg er han en fantastisk far med et utpreget beskytter instinkt. Han tar også stort sett alltid legginga til frøkna, mens jeg tar lillegutt. Som takk for at alt dette så kommer han alltid hjem til ferdig middag, rent tøy i skapet og rent og ryddig hus! Jeg er en 50-talls hustru og jeg elsker det!!!!
Slalotte Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Jeg også vil Mannen min er en "altmuligmann".. Han lager middag hver dag (bortsett fra i helgene), han reparerer alt, han vasker klær, han skifter senge tøy, han går ut med søpla etc.. Dette har han ikke gjort før, men begynte for ca 1 mnd siden.. Vet ikke helt hva som skjedde jeg, men kom hjem til et veldig rent hus iallfall.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå