Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Er bedt i utdrikningslag til lørdag fra kl.13. Men så har tantebarnet bursdag. Hun blir 3 år. Og har egentlig lyst til å reise dit med ungene først. Tenkte da å være med på kvelden sammen med jentene. Synes dere det er dårlig gjordt? Hadde dere blitt skuffet hvis ei venninne prioriterte bursdag istedenfor utdrikningslag?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Synes man bør prioritere utdrikningslaget ja.. Hadde hvertfall jeg gjort.. Hvis du har takket ja liksom..
Tante Gustava Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Jeg ville blitt skuffet hvis en av mine venninner hadde prioritert barnebursdag fremfor utdrikningslaget mitt. Kan ikke mannen din ta med ungene i bursdag da, så drar du i utdrikningslag?
Silja FullFres McQueen Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Enig med de andre. Jeg hadde prioritert utdrikningslaget..
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Jeg hadde nok blitt litt skuffet om søsteren min ikke kom i treårsdagen til ungen min også. Jeg ville prioritert nevøen min før venninner, så jeg synes helt klart at du kan kombinere.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Utdrikningslag er jo kun 1 gang, bursdager er hvert år..
Silja FullFres McQueen Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Hun kan da dra på besøk til tantebarnet sitt dagen før eller dagen etter. Hadde min søster dratt i utdrikningslag istedet for å komme i bursdag til en av mine unger, hadde jeg ikke brydd meg. Det er da ikke sååå farlig, mens et utdrikningslag er jo kun en gang...
Hufsla Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 det kommer an på hvor nær venninne, og hvor lenge du hadde uteblitt. Kan ikke faren til ungene ta de med i bursdag da? Du må iallefall gi beskjed til den som arrangerer at du blir forsinket.
Gjest Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 Jeg ble skuffet over at halvparten av venninnene til hun jeg var forlover for droppet dagen og bare kom til middag kvelden. Av litt varierende grunner, noen gode og andre ikke fullt så gode. Synes man skal strekke seg langt for å stille opp på en så "viktig" dag.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 11. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. september 2008 Pappan er ikke så glad i å reise til min familie uten meg. Har egentlig sagt at vi ikke kommer i bursdagen. For jeg tenker jo i utgangspunktet at utdrikningslaget er bare en gang. Men er bare det at har lyst i bursdagen og. Men er jo ikke alltid enn får med seg alt. Så da får det bli utdrikningslag.
hEiSvEiS Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 Om det var en nær venninne (ikke en kollega eller felles bekjent), og SPESIELT dersom du også skal i bryllupet, så hadde jeg uten tvil valgt bort bursdagen. For en på tre år er det ikke sååå viktig at du er der, de er mer enn nok opptatt av alle gavene, kakene, besteforeldre osv osv :-) Du kan feire henne dagen før eller dagen etter.. for henne er det nok ett fett :-)
Dailis Skrevet 11. september 2008 #12 Skrevet 11. september 2008 Du har jo tenkt å gå begge steder? Mine barn har vært veldig opptatt av at tante skal komme i en alder av 3. Men så har de et veldig godt forhold til tantene sine da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå