Gå til innhold

Noen sykepleiere her??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om man får lønnstillegget når man er i permisjon?

Får utbetalt lønn fra arbeidsgiver..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med du mener kvelds, natt og helgetillegg? og røde dager?

 

Jeg fikk det, men de fordelte det på alle lønningene slik at jeg fikk like mye lønn hver mnde.

Skrevet

Ubekvemstillegget får jeg utbetalt etter turnusen min (hvordan jeg skulle ha jobbet om jeg var på jobb).

Så lenge du får utbetalt lønn fra arbeidsgiver vil du vel også få tillegget etter lønnsoppgjøret hvis det var det du lurte på... :)

Skrevet

Var nå tillegget etter lønnsoppgjøret jeg tenkte på ja..:)

Det andre får jeg jo som vanlig så det er greit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...