Gjest Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Noen som vet om man får lønnstillegget når man er i permisjon? Får utbetalt lønn fra arbeidsgiver..
Gjest Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Regner med du mener kvelds, natt og helgetillegg? og røde dager? Jeg fikk det, men de fordelte det på alle lønningene slik at jeg fikk like mye lønn hver mnde.
Tante Gustava Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Ubekvemstillegget får jeg utbetalt etter turnusen min (hvordan jeg skulle ha jobbet om jeg var på jobb). Så lenge du får utbetalt lønn fra arbeidsgiver vil du vel også få tillegget etter lønnsoppgjøret hvis det var det du lurte på...
Gjest Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Var nå tillegget etter lønnsoppgjøret jeg tenkte på ja.. Det andre får jeg jo som vanlig så det er greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå