Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Jeg er idag 10 uker på vei, og har nettopp begynte å blø litt... Har hatt brunlig utflod lenge, men er blitt fortalt av ei venninne at dette var helt vanlig. Nå er jeg derimot veldig bekymret. Har lest veldig mange solskinnshistorier hvor det hele har endt bra, men i de fleste tilfelle har de vært på UL og fått bekreftelse. Problemet mitt er at legekontoret mitt er stengt imorgen (fredag) og jeg må i så tilfelle vente helt til mandag... Har helsestasjonen rett ved siden av jobb (med jordmor), og lurte derfor på om noen vet om det er muligheter for at man kan gå innom her å få tatt en UL imorgen for å få en bekreftelse den ene aller den andre veien? Legevaktskontoret her jeg bor er ikke av det aller beste så vet ikke hva de kan gi meg heller...
Mamman til Alida J. Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Helsestasjoner har ikke UL dessverre.... Har aldri sett eller hørty om noen som har det. Men jordmor kan vel prøve å finne forsterlyd vis ikke så du må nok hendevende deg til legevakten vis du vil ha noe svar.
Baby<3 Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 min heslestasjon/jordmor har UL... men det koster penger hvis jeg vil ha UL der da, men kan ta det hver gang jeg er der om jeg vil det...
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Tror det er svært sjelden at helsestasjon har ultralyd, men også sjelden at vanlige legekontorer har det. Uansett kan jordmor henvise til sykehus for å få en avklarende ultralyd. Håper det har gått bra med deg og spira di!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå