Gå til innhold

ødem i bare ett bein....? Flere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hoven i den venstre leggen med mye tydeligere blodårer på denne enn høyre. Flere som har det sånn? noen som vet hvorfor bare den ene blir hoven?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være vanlig ødem, men siden du har det bare den ene leggen bør det sjekkes nærmere for evt. blodpropp. er leggen varm og rød?

Skrevet

Hei!

 

ikke for å gjøre deg nervøs eller noe,men jeg ville for å være på den sikre siden, kontaktet legen med tanke å få utelukke blodpropp i leggen. Greit å få sjekket dette når kun den ene leggen er hoven.

 

Lykke til

Skrevet

neida, er ikke vond. Og det er heller ikke mye. den ser bare litt breiere ut enn den andre. Og har fått noen åreknuter der....

 

har vært sånn lenge og legen bare kommenterte at den så "litt" hoven ut

Skrevet

Har mer vann i venstre bene enn høyre... Men ikke tydelige blodårer. Men hendene er jevnt hovne ser d ut som...

Skrevet

Jeg har det også sånn.. Bortsett fra at det er høyre fot/legg som er en del større enn venstrefoten.. :s Har også generelt fått en del vann i kroppen da.. verker litt i leddene kan man si..

Jeg har også lurt på hvorfor den ene er mere hoven enn den andre..

Skrevet

Jeg har vann i begge bena, men mye mer i det høyre! Så det er litt skeivt fordelt her også:) Men, blodårene kan jeg ikke se, altfor mye vann til det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...