En liten en til? Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Er hoven i den venstre leggen med mye tydeligere blodårer på denne enn høyre. Flere som har det sånn? noen som vet hvorfor bare den ene blir hoven?
mamarama og lille banan Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 det kan være vanlig ødem, men siden du har det bare den ene leggen bør det sjekkes nærmere for evt. blodpropp. er leggen varm og rød?
Gjest Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Hei! ikke for å gjøre deg nervøs eller noe,men jeg ville for å være på den sikre siden, kontaktet legen med tanke å få utelukke blodpropp i leggen. Greit å få sjekket dette når kun den ene leggen er hoven. Lykke til
En liten en til? Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2008 neida, er ikke vond. Og det er heller ikke mye. den ser bare litt breiere ut enn den andre. Og har fått noen åreknuter der.... har vært sånn lenge og legen bare kommenterte at den så "litt" hoven ut
lusky Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Har mer vann i venstre bene enn høyre... Men ikke tydelige blodårer. Men hendene er jevnt hovne ser d ut som...
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Jeg har det også sånn.. Bortsett fra at det er høyre fot/legg som er en del større enn venstrefoten.. :s Har også generelt fått en del vann i kroppen da.. verker litt i leddene kan man si.. Jeg har også lurt på hvorfor den ene er mere hoven enn den andre..
Matitt ,Mini, og Ny Mage:) Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Jeg har vann i begge bena, men mye mer i det høyre! Så det er litt skeivt fordelt her også Men, blodårene kan jeg ikke se, altfor mye vann til det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå