Gå til innhold

Hurra - jenta mi har endelig kommet ;)


Kuredu

Anbefalte innlegg

Termin som var 3.september kom - og gikk............ Fikk murringer 5.september men det ga seg om morgenen. Natt til søndag 7.september var det i gang - og da på ordentlig!!!! Men det tok sin tid, for pga veldig lite effektive rier var ikke jenta vår ute før kl 19 på kvelden. Når hun først kom, ja da kom hun rimelig kjapt! Hun var 4000 g, 53 cm lang og var 36 cm rundt hodet. Det var helt sinnsykt vondt, selvsagt, men i det hun ploppet ut så kjente jeg ingen smerter lenger, og det var helt herlig. Nå har vi kommet hjem fra barsel og bare koser oss. Ammingen er godt i gang og jeg nyter å ha en nyfødt i huset igjen.

 

Lykke til dere andre som går og venter - jeg sender over resten av fødestøvet:****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...