Gjest Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Hei! på en impuls er jeg her inne i dag,ser at det er noen som har sp.m om blødninger og om det er fler esom opplever det. Jeg hadde det i svangerskapet,jeg har skrevet min historie i bloggen,så hvis dere klikker på nicket mitt og deretter blogg så får dere opp historien. Jeg har nå en nydelig gutt på snart 9 mnd,så det er en historie som endte godt. Men for dere som blir lett skremt eller sarte sjeler så kan den være skremmende. Skrev historien med tanke på å hjelpe andre som opplever det samme som meg.
Mamma snart :) Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Leste bloggen din. Utrolig at alt er gått bra. Hyggelig og betryggende å lese. Jeg har fremdeles en dårlig følelse når det gjelder meg. Har ikke blødd noe mye. Bare på papiret. Hadde en episode igår med masse på papiret. ellers bare rosa utflod. Har bare lett rosablandet utflod når jeg tørker meg idag. Skal ta siste hcg blodprøve imorgen så da finner jeg ut om den er synkende eller stigende. Skal også til Ul på lørd. Håper virkelig ikke jeg må til utskapning hvis det er MA. Har heller ingen symptomer bortsett fra at det murrer litt. Så tror nok løpet er kjørt Men legger inn et innlegg når jeg vet mer. Må jo håpe fremdeles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå