Lotte&Babyspiren Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Jeg har et yrke som krever meg, kan ikke ha vikar ingenting. Samboeren min og jeg har planlagt å få baby snart, kanskje etter jul, men klarer ikke å vente...Har ei fantastisk datter på 5 år fra før.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Hvorfor ikke bare sette i gang? Yrket krever deg vel ikke mindre nå eller om ett år? Og det kan jo ta tid før det klaffer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå