Gå til innhold

Da har jeg funnet JULEGAVEN til 4 åringen min:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiderman tv med innbygd dvdspiller! :)) Skal på Toys r us å hente den i morgen..Han blir sikkert kjempegald!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjempegald faktisk hehe...

Skrevet

Tviler på at DU klarer å vente til jul med å gi den til han he he

Skrevet

hehe jooda, setter den på loftet så slipper jeg å se på den :)

Skrevet

Hehe... hallo? vi er i midten av sept. Hva med å vente til det faktisk er jul? Ikke rart at butikkene begynner med julepynt og styr rett etter 17. mai. Er jo folket som vil det ;) Gi meg jula tilbake, da pynten kom opp 1. des. og ALDRI før!

Skrevet

Er vel forskjell på å handle julegaver og pynte vel? Greit å være tidlig ute med gaver og vente med pynt til 1.des! Trenger ikke være nisser og glitter i vinduene for at jeg skal begynne å handle gaver iallfall!!

Og mamma26! Du har pm!

Skrevet

Fordi jeg ikke gidder å tråle rundt butikkene 20 desember med timesvise lange køer med to små barn og en irritert mann :)

Skrevet

flott at du handler julegaver allerede nå... skulle jge kjøpt alle id es hadde jeg ikke gjort annen enn å trave i butikkene...

men vi har som fast at gavene til oss 3 her hjemme kjøper vi når julegata åpnes.. er så koslelig å gå å se der:)

Skrevet

Mersa: Innboksen din er full, men jeg kan åpne bloggen, glemte at jeg satte passord på den..men jeg ble litt nærvøs nå jeg har hatt over 100.000 hits ;/

Skrevet

Ikke minst veldig praktisk å begynne tidlig av økonomiske grunner, så trenger ikke ALT av desember-penger å gå til gaver....

Skrevet

Skjønner det...Hadde bare vært så typisk om den skulle vært utsolgt til jul..Sparer noen gaver da :)

Skrevet

Den tv'n var råkul! Så den til salgs på netthandelen for noen dager siden. Hvor mye koster den i butikken da?

Skrevet

Nei sorry, det var sånn tv fra Biler jeg så, men spidermann er sikkert like fin:)

Skrevet

Slettet mld nå! Men takk :-) Synes det er så koselig å følge med på bloggen din!

Skrevet

har du link? finner den ikke...

Skrevet

Mersa: takk..det var hyggelig :=)

Skrevet

Det var da ikke så dyrt heller. Den jeg så var oppe i over 2000kr

Skrevet

Ja, det er en flott gave, jenta mi på 6 sa når hun så den at den var kul. Jeg pleier ofte å begynne på julegavene selv i mndskifte september og oktober, det er fordi vi har stor familie og for å fordele utgiftene litt, sitter nå å skriver liste over hvem jeg skal kjøpe til, og kommer til å handle ganske snart, iår er det særlig pga av at jeg ikke orker å styre på siste uken før jul, da jeg har termin i januar.Har alltid noen små gaver igjen i desember å kose meg med, og da kan jeg slappe av imens jeg ser på alle andre som stresser som pokker

Skrevet

ikke sant? så kan vi bruke desemberlønna på oss selv ;) hihi

Skrevet

SMART! Jeg har også begynt på julegavene. Har så mange å kjøpe til, så jeg må starte tidlig.....jeg klarer jo ikke å spare penger for så å handle rett før jul ;-P

Skrevet

KØØØØØDDER DU`???????????

DET ER JO DEN PEEEERFEKTE GAVEN TIL 4RINGEN VÅR JO!!!!! :D

Hva koster det???? Må ha det ja, bare må:)

Skrevet

1399,-

:)))

er bilde av den i bloggen min ;)

Skrevet

Hva er linken til bloggen din da?:)

Hm, nå ble det et problem.. HVA skal jeg kjøpe til datteren min da? Som utgjør samme gleden:)

Skrevet

prinsene.blogspot.com

hva med en prinsesse tv? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...