Gjest Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 hva er mye kynnere? jeg har flere i løpet av en time...utrolig slitsomt... har også stikkende smerter i underlivet, hva er d? har i tillegg en del mensensmerter... har også hatt en del slim idag litt sånn grønngul... (sorry for ekle detaljer) istad så slet jeg med å bøye meg pga d kjentes nesten ut som om han var på vei ut... er førstegang så jeg vet ikke hva jeg skal forholde meg til... er 33+1 idag... jeg har også målt livmorshalsen min i uke 28 og da var den på 1,9cm... vet ikke om dette har noe å si.... takker for alle svar...
kelly Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Jeg har kommet til å ta kontakt med føden når det er slik du beskriver..heller en gang for mye enn for lite
Nikkan Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Ring sykehuset du kjære deg, og snakk med jordmor..
kelly Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Mye kynnere er over flere timer sa jordmor, og at man kan ta tiden mellom takene..
Gjest Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 jeg føler meg hysterisk hvis jeg skal ringe di... føler d blir litt for dumt... men jeg vet ikke hvordan dette her fungerer så d er derfor jeg spør her...
LilleVackreAnna Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Veit ikke om det er til noen hjelp, men jeg har hatt det veldig likt som du beskriver siste dagene. Er 34+6 i dag. Jeg har også tenkt at det blir litt hysterisk å ringe sykehuset, og så lenge kynnerne ikke blir smertefulle kommer jeg ikke til å foreta meg noe. Har lest og hørt at man kan få både stikkinger og menssmerter/murringer når hodet fester seg, og har tenkt at det kanskjer er det som holder på å skje. Vi merker det nok tydelig hvis det er noe mer som holder på å skje!!
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Med så kort livmorhals er du vel ekstra utsatt for for tidlig fødsel - mye kynnere kan gi modning -så jeg ville enten kontaktet føden nå eller tatt det veldig med ro og kontaktet fastlegen i morgen om du foretrekker det. Fargen på slimet høres heller ikke bra ut...
opsi fødeklar Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Jeg syns du skal kontakte føden. Lillegull har det bedre av å ligge inni magen litt lenger. 1,9 er vel heller ikke særlig mye.. Men akkurat det er jeg ikke særlig sikker på. Men i og med at du er 1.gangs, ville jeg kontakta dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå