Clemencia Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Uff, så leei. Spottet i mange dager før mensen kom den 1., så har jeg hatt blødning helt frem til nå! Er nok noe feil me hormonene mine, for jeg har uregelmessig mens til vanlig.. Men har aldri blødd så lenge før. D er ikke bare spotting/småblødning heller, d er klumpete og mye (unnskyld detaljer!!). Er så utrolig frustrert..... Har prøvd siden august ifjor.. Noen som har opplevd d samme eller kan forklare hva som skjer?
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Slik hadde jeg det forrige mnd. Blødde i nesten to uker. Startet med litt småblødning. Etter 4-5 dager begynte jeg å blø masse med klumper. Så blødde jeg veldig lite, så tok det seg opp igjen. Holdt på å bli gal. Dette startet 3-4 august. Har ventet på mensen siden. Vært veldig øm i puppene og hatt flere tegn på graviditet. Tok en test i morges. Og jeg syntes jeg kunne ane en liten tynn loddrett strek på CBtesten. Men nå har jeg begynt å få utflod igjen. Mørk farge og av til litt rød. Så da er vel tante rød på vei igjen. Blir så lei av sånn uregelmessig mens. Har ikke prøvd så lenge, men trodde virkelig jeg var gravid. Så skuffelsen er stor kan du tro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå