simba>>>3gutter Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Jeg har alltid ment at det ikke er bra for kroppen og pytte i den for mye av kunstie tilsettningsstoffer. Jeg for vondt i magen og får ekstrem diare av asmatan. Alle sier at det bare er tull, men endelig er det noen som sier at det ikke er bra for kroppen. Hva tenker dere som drikker og spiser mye "lett" produkter? Blir dere ikke skremte.
MintCondition Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Syns det er bra det kommer opp i dagen. Selv har jeg aldri taklet lett-produkter, spesielt ting med aspartam i. Får ekstrem hodepine faktisk.. Så ingen slike kunstige greier her i huset nei
Anne-B. Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Kanskje folk kan begynne å tro på det. Men dere vet jo, disse forskerne, de tror jo de vet alt. :S
Den lille prinsesse Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Skal jeg først ha noe med sukker, så kjøper jeg ikke lightprodukter. Er såpass bevisst på mitt inntak av søtt og dritt at jeg ikke har behov for å lette samvittigheten med lightprodukter.
Gjest Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Det er nok noe i det ja. Før kunne jeg ha i meg store mengder med pepsi max. Nå har jeg kutta ut pga amminga og jeg føler meg bedre! Tar meg heller et glass med vanlig brus om jeg absolutt må.
Gjest Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Jeg merker kunstig søtningsmiddel lang vei og foretrekker asfalt og papp framfor noe med de ekle ekle greiene, så det overrasker meg ikke at det ikke er sundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå