Gå til innhold

hva ga dere i 1 års gave til gullene deres??:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger tips=)

han får jo liksom alt, men er helt tom for ideer...

vurderer å kjøpe en slik sacco sekk sånn ny mod some r kommet... men den koster 1700 kr...

kanskje dere har andre forslag?=)

tips mottas med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøper klær eller andre ting de virkelig trenger til bursdag frem til ihvertfall 4-5 år... Bare de får pakke er de jo fornøyd (her i huset ihvertfall)

Skrevet

ja men jeg har liksom kjøpt det meste... kjøpte veldig mye i forb med barnehage start...

så er litt tom... for han har egentlig alt... kanskje noen leker...

hmmm:)

Skrevet

Jeg kjøpte et innrammet trykk som heter "Trommepuls", ullbukser fra nøstebarn og en liten xylofon.

Noe varig til å ha på veggen, noe varmt, praktisk og fint til å ha på seg og noe gøy å leke med.

Trykket er av en liten gutt som sitter helt ute på kanten av et høyt stupebrett, syntes det passet til en ganske fryktløs liten tass som nok kommer til å ha mye høy puls fremover :-)

Skrevet

Kjøpte en helt nydelig rosa, disneyprinsessene trehjulssykkel..:) Ser du har gutt så kanskje en annen farge passer bedre til han da..hehe:)

Skrevet

Vi har kjøpt litt klær som han trenger utover høsten, pluss en slik fisher price Musical Sitting Chair, en slik stol som han kan sitte i og som spiller musikk og teller og prater.

Skrevet

Sykkel fra toys r 'us. Med sånn "støtte" rundt, slik at han ikke kunen falle av, og ett håndtak for foreldrene til å styre med bak. Han elsket den fra første ut.

Skrevet

Gåbil, trehjulssykkel, tavle med kritt til, gyngehest.....kjempemasse artig å gi til 1 åringene:)

Skrevet

Snuppa her fikk trehjulssykkel og prinsessstol + tilbehør til rommet :)

Skrevet

Vi kjøpte en little tikes gåbil, samme type som de har på kjøpesentre. Den har vært en suksess.

Skrevet

Hun fikk dukkevogn, trehjulsykkel og en quinny buzz med alt tenkelig tilbehør (lammeskinn, pose osv.) og så kjøpte jeg et røros pledd til henne. og ja, little people zoologisk have (fisher price).

Så fikk hun jo selvfølgelig litt av hvert annet den dagen med.

Skrevet

Så hærlig, nå fikk jeg også masse tips :-)

Er det for tidlig å gi dukke enda????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...