:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 er ikke det passe unormalt? de koste seg ordentlig sammen.. hihi... dødssøte!
Lilith Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Hehe. Ingen av våre katter har likt å bade, men det finnes noen, ja. Det er ganske uvanlig. Tipper det er et søtt syn
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2008 ja det var super søtt :-) men hun han løp sin vei når småen begynte og hoppe rundt oppi der.. hehe...håper det blir en vane at de bader sammen :-)
Dollywood Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 det gjør katten her og, det virker som den tror at den er en av ungene mine....:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2008 ja det er sant, det virker det ut på min også. hun følger etter meg over alt og skal få med seg alt jeg gjør.. hehe.. også mobber hun småen.. hehe.. tar stolen hans vær gang han flytter seg osv.. hehe..
prebs Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Å, så søte de er, pusene! Skulle ønske mine kattegutter likte å bade, men nei, du ...; )
prinsessetamtam Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 For det første syns jeg det er direkte uhygienisk med en katt oppi badet til småen. For det andre syns jeg den katteoppførselen der sier noe om at den prøver å være sjef over sønnen din, ved at den tar stolen osv. Katter er alltid katter, og instinkter like så. For dyr så handler det om rangordning, og husets katt eller hund bør alltid lære seg at den er bak husets barn i rang.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2008 hehe... det er ikke sånn at småen går å setter seg et annet sted fordi katten tar stolen. men katten prøver og lure han ved og løpe in på rommet hans osv og når småen løper etter så tar han stolen, så kommer småen og krever stolen sin tilbake. også prøver katten og lure han bort igjen.. hehe.. de leker jo bare. og at du syns det er uhygenisk at de bader sammen er helt ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå