Gå til innhold

Åhh hjelp meg...jeg trenger styrke:-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig sliten om dagen. Mye greier som skjer og har skjedd..

Huset ser bombet ut og jeg MÅ rydde her. Stuen har blitt lager pga. mangel på plass, og nå er det jo ikke plass til noe her. I tillegg er det planleggingsdag i barnehagen imorgen, og jeg orker ikke å se på dette rotet en hel dag (jada, vi skal ut også.)

Men jeg kommer meg ikke opp av sofaen. Holdt på å sovne her i sted når ungene så på barnetv, og kunne sikkert ha sovet til imorgen:-(

Må i grunnen gjøre lekser også, men det kan jeg forsåvidt gjøre i natt eller i helgen.

FÅ MEG OPP:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå heller og legg deg. Så får du mere energi i morgen og dagene framover. Rotet løper ikke fra deg uansett.

Skrevet

Det er helt sant. Men jeg har utsatt det i flere dager pga. diverse ting (bl.a. en kamerat som ligger på sykehuset og kommer til å dø...) og jeg har sittet med dårlig samvittighet hver eneste kveld. Føler meg helt udugelig.

Men jo, kanskje jeg bare burde lagt meg..:-s

Skrevet

Uff nei, så trist. Han du skrev om her om dagen som var i koma?

Ikke tenk på rotet, synesdu bør høre på henne over her og legge deg. Utstyr barn med små kluter i morgen så får du hjelp fra unger som føler seg fryktelig flinke.

Sender en stor klem.

Skrevet

Ja det var en god idé. De kan få hjelpe til, så kan vi høre på musikk og kose oss med det. Får rydde vekk det verste rotet, og så kan vi heller ta resten imorgen.

Ja det er han. Legene hadde målt hjerneaktiviteten og han kom mest sannsynlig ikke til å våkne. I går hadde de møte med foreldrene ang. å koble ham fra..jeg syns det er helt sykt. Klarer ikke å ta det inn helt. Er helt absurd.

Da tror jeg at jeg skal gjøre litt lekser heller, og så legge meg om en stund.

Takk for svar, dere.

Skrevet

Uff, forferdelig.

Å la småtrolla hjelpe til (selv om man må vaske litt etter dem:) )

Gjør husrydding og vask mye hyggeligere.

Om man ikke er helt alene når man vasker (og når er man det...) så synes jeg det er det beste:)

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...