Gå til innhold

Dårlig folkeskikk, eller bare litt sløv....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....eller kanskje begge deler? Saken er den at i går kveld dreiv sambo på hobbyrommet sitt, og jeg satt i stua og så på tv. Mobilen hans, som ligger på salongbordet (der hvor jeg sitter) ringer, og han kommer, tar tlf OG fjernkontrollen, skrur ned/nesten av lyden på tv'n og setter seg til å snakke med den som ringer! Hallo?!? Hva er dette slags oppførsel da?! Uten å si et ord reiser jeg meg, henter fjernkontrollen som han har lagt ved siden av seg og skrur opp igjen lyden til normalt volum. Det er da vel for f..... vanlig å gå ut av rommet for ikke å forstyrre andre dersom de f.eks sitter å følger med på et program på tv. Og i det aller minste IKKE skru ned lyden! Jeg trodde ærlig talt nesten ikke det jeg opplevde, og det kunne aldri falt meg inn å gjøre det samme. Hva mener dere? Mangel på folkeskikk og respekt for andre kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller mangel på å tenke før man handler.

Jeg kunne sikkert ha gjort det samme..hehe, rimelig distre til tider.

Og, mannen her har gjort dette mange ganger forresten...skrur jeg opp lyden igjen DA går han ut..hehe

Skrevet

Hadde vel ikke giddet å bry meg så mye. uhøflig var det, men mest sannsynlig var han bare mann og ikke klarte å tenke så langt.

Skrevet

Herreminhatt, det hadde jeg aldri giddet å bruke enegri på å irritere meg over.

Skrevet

Han er mann. Det trengs ikke noen større forklaring enn det! :P

Skrevet

Å joda, det tror jeg nok du hadde giddet, dersom du hadde delt postkasse med denne karen! ;-)

Skrevet

Du har nok så rett, så rett. *Sukk*

Skrevet

Hehe... var da også noe å irritere seg over. Er akkurat som disse damene som irriterer seg grønn over at mannen ikke klarer å ta ned doringen, skru på korken på tannkremen osv. Hva med å bare ta ned doringen selv (er ikke så vanskelig), og skru på korken på tannkremen selv (det er heller ikke så vanskelig). Man klarer alltid å finne "feil" med andre, bare man leter godt nok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...