MammaMia123 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Er det sånn at man automatisk blir lagt på sykehushotellet hvis fødselen og alt gikk greit? Jeg ønsker ikke å ha sambo boende sammen med meg dagene etter fødsel (dårlig erfaring fra sist)...
PyttPytt Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Tror man havner på hotellet hvis alt går greit ja.. Men mener de sa på svangerskapskurset jeg var på at hotellet har enerom for de mødrene som ønsker å være alene med baby etter fødselen, hvis det var det du mente..?
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 På journalskrivingen spør de om du ønsker enerom, eller dobbeltrom. Da kan du jo bare si du vil ha enkeltrom
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Hmm =o/ Men ta en telefon til dem du, og hør med dem. Ordner seg nok skal du se Hos meg var det motsatt. Var livredd at det skulle være så fullt, at det ikke var flere dobbelrom igjen
MammaMia123 Skrevet 11. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2008 Takk for svar! Jeg sleit sånn med amminga sist, som resulterte i at jeg sluttet å amme etter 1 uke, og defor ønsker jeg å være alene så jeg kan få nok hjelp til amminga. Sist ble vi overlatt til oss selv, og tror det er derfor amminga gikk skeis. (Dette var ikke på sus!) Sambo er veldig skuffet over dette valget mitt, men...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Var ingen som spurte meg om hvilket rom jeg ville ha på journalskrivingen, og jeg endte på enerom selv om jeg IKKE ville ha det. Og fikk ikke vite det før vi ble vist til rommet engang, men det er en an historie. Fikk og vite på svangerskapskurs at man kom på hotellet hvis alt gikk bra. Hvis ikke blir det barsel. Men ville sagt fra når du føder, eller før eller etter- når det passer seg at du vil bo alene. Så de ikke bruker et dobbelrom på deg hvis du ikke trenger det.... Tror det var endel sanne der når jeg fødte i februar. Så at mange var alene på dobbelrommet, gikk inn og ut alene og spiste alene og alt. Og jeg som satt der alene og siklet på et dobbelrom.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå