Nina-med passasjer Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Men mensen har jo ikke kommet enda da jenter:D lykke til:)
Amia Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 he he...ja, sant det... Men mens murringene er på plass. Takk for oppmuntringen )
Nina-med passasjer Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 sist jeg var gravid hadde jeg kjempe masse mensmurringer..og var sikker på at jeg fikk mensen...men neida;) hvor lenge har dere prøvd? jeg er i første pp...men er ganske utolmodig egentlig...hehe
Amia Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 hehe...ja, da er jo håpet der Men er flink til å ta sorgene på forskudd vettu! Krysser fingrene for et kryss Ikm på mandag, venter med å teste igjen til da hvis ikke tr kommer innen det... Vi er i 3 pp nå, så skal ikke klage! Men det er som du sier, tålmodigheten er ikke på topp, og man skulle vel helst vært gravid igår når man først starter prøvingen )
Nina-med passasjer Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 jepp krysser fingrer:D ja kunne godt vært gravid i går gitt..hehe:)
Mammie88 Skrevet 11. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. september 2008 skulle teste med billig strimmel, klarte å tisse utenom, traff litt på testen meen ikke nåkk til at testen fikk nok urin så tissa på samme pinne igjen etter fem min, å da fikk jeg svak svak pos..gjelder det?
Nina-med passasjer Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 er akkurat ferdig med mens... ja det gjelder vel det:D kjøp en ny test da!:)Mammie*lyst på en til
Mammie88 Skrevet 12. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. september 2008 to svak pos idag:) ny digital imårra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå