Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Mamma driver og ringer og ringer og ringer og ringer!!!!!!! Jeg holder på å bli SPRØ! Hun har ikke noe spesielt som er nytt (begrenset hvor mye som skjer på et par timer...) Ringer flere ganger for dag! Når jeg er på jobb må jeg ha telefonen på (i tilfelle de ringer fra barnehagen) og da ljomer det i ett sett! Ufattelig plagsomt!!!!! GRRRRRR Hva kan jeg gjøre? Har prøvd å ikke ta den, men da ringger hun bare ENDA mer! Har prøvd å snakke med henne, men det nytter ikke. Har til og med SKREKET gjennom røret at hun skal slutte, men hjelper IKKE! Nå er rådyra gode:)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Slå av mobilen. Trekk ut ledninga på fasttlf. Så enkelt er det.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Hva feiler det din mor? Hun kan ikke være helt frisk!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Har hun alzheimer? Tuller ikke altså! Men glemmer hun kanskje at hun har ringt deg??
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Hæ? Nå er rådyra gode? Hehe....... Er det nytt for "nå er gode råd dyre"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå