Gå til innhold

Selvbruningskrem og farging av hår??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om det er farlig når man går gravid?...Leste ett sted at det ikke var bra,men stemmer dette??..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neineinei, det er ikke farlig!

Farg og smør deg i vei!

Skrevet

Snakket med frisøren min ang. det med å farge håret. Hun sa at det å ha fargen i håret er ikke farlig i det hele tatt (jeg hadde nemlig hørt at fargestofene/kjemikaliene gikk inn i huden etc og dermed inn i blodbanen osv) men det var visstnok bare tull. Det som imidlertid er farlig, sa hun, det er å kline inn hodet med farge og sitte f.eks inne på et lite bad og puste inn luften- dèt har ikke babyen godt av (og ikke vi heller..) . Men lufter du/sitter med fargen på i et større rom, er det ikke farlig, bare farg i vei. :)

Selvbruningskrem har jeg aldri hørt skal være farlig i svangerskap.

Skrevet

Okey,tusen takk for svar..Bare tenkte jeg ville høre for å være på den sikre siden:)

Skrevet

Hei,

Når det gjelder farging av hår har jeg aldri opplevd at mine kunder har fått en missfarging, men er det leverandørene går ut og advaere mot. Jeg innformerte alltid mine kunder om dette, men har aldri opplevd at det har skjedd før.

Jeg tor at du kan trygt fage håret.

Fosteret tar ikke skade av fargingen. Fargen trekker kun inn i håret og ikke ned i boldet osv.

Hilsen en frisør

Skrevet

FARGING trekker ned i håret. Jeg har sterk allergi mot dette og hele hodet mitt hovnet opp x4 pga fargen takk ned i hodet. Så hvis ikke fargen hadde trekt ned hadde det vært veldig rart siden hodet mitt hovnet opp pga farging

Skrevet

Det kan være et av stoffene i fargen du reagerer på, men farging trekker ikke ned i blodet og påvirker babyen.

Skrevet

Hva med feks striping av håret, er det ok også?

Jeg skulle ha gått til frisøren for flere uker siden og tror ikke jeg holder ut å vente til våren igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...