ehtaner84 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 tulla mi er 8 mnd nå, veldig snill jente er henne. i det siste er ho blitt litt grinete/sutrete. håper det er tenner. det jeg lurte på var hvordan leke med henne? jeg leser i pekebøkene hennes, lager dyrelyder, og alt det der. hun har masse leker. og det beste hun vet er å sitte på gulvet med lekekassa si og kaste rundt seg. men, jeg føler hun sitter der så mye. hva annet kan jeg finne på liksom? jeg er mye i parken, mater kakk-kakken, svømmehallen. finner på masse ting med henne. men de dagenen jeg er hjemme og gjør husarbeid, hun har vel kansje ikke vondt av å sitte alene?? er så redd for at hun blir ensom. at jeg føler hun blir oversett fordi hun er så snill. skjønner?
ehtaner84 Skrevet 11. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. september 2008 hvordan leker dere med deres 8 mnd gaml. baby?
RødRev Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Min er omtrent like gammel som din, og han også kan leke lenge for seg selv. Han sier imidlertid fra når han kjeder seg! Jeg synes du gjør mye fint med jenten din jeg. Her går det i litt rim og regler, synger litt, tuller litt.. Når jeg steller og ammer/mater han benytter jeg anledningen til litt ekstra kos og oppmerksomhet. Også passer jeg på å involvere han mye i det jeg gjør av husarbeid. Jeg lainer opp litt leker på gulvet, og tømmer oppvaskmaskinen eller vasker gulvene mens jeg snakker med han eller synger. Tror det er viktig at han lærer seg at mamma har ting å gjøre Ellers går vi ut på trilletur så å si hver dag, og jeg har akkurat introdusert han for sandkassen. Men mye av tiden ligger han gjerne og pusler med en leke mens han vet at jeg er i nærheten. Jeg synes han virker blid og fornøyd, og da vil jeg anta at han er det.. Og jenten din høres også veldig fornøyd ut En god mor har hun også!
ehtaner84 Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2008 takk, takk:) er konstant redd for å gjøre noe "galt" vettu. hun liker seg også veldig godt i sandkassa. er mye ute å går tur vi og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå