Gå til innhold

Fy faen så rasende jeg ble i sta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står her på kjøkkenet, jentene sitter stille og fredlig og koser seg med å se Fantorangen med Drømmehagen som er favorittprogrammet. Der kommer den frekke faen av en gubbjævel valsende inn dørene og skifter kanal, skal se The 70-show sa han, Nei sa jeg, nå ser jentene tv, og det skal de få se ferdig... Ble krangel, men jeg sto på mitt og ba fyren hute seg ut å bli voksen. Da heiv han fjerkontrollen i veggen så den ble knust.... HELVETTES FYR!! Må få det ut et sted...kan jo ikke kjefte og banne her når ungene er til stede, men jeg skal love dere at det skal bli en grundig oppvask når jeg får fyren alene og ungene ikke kan høre...

Dette er totalt uakseptabel oppførsel av en VOKSEN mann....vel..alderen tilsier at han burde være voksen i hvertfall....

Skjeldent jeg blir så forbanna, og for noen er dette sikkert en bagatell, men sånt synes jeg er urettferdig og veldig veldig dårlig gjort i forhold til ungene. Han gjør INGENTING med dem heller for tida annet enn å være sur å kjefte... Greit, han er utbrent, men da får han for pokker dra seg til legen å få seg ei sjukemelding for fanden!!!!!!

ARRRRRGH!!!!!!

MEGET FRUSTRERT

Videoannonse
Annonse
Skrevet

'Skjønner deg godt, og skammer han seg ikke selv over oppførselen sin så bør oppvasken være lang når du får han på 2mannshånd ja!

:trøsteklem:

Skrevet

ærlig talt...hadde mannen her reagert slik på at han ikke fikk se et program - uansett om barna var tilstede eller ei - så hadde jeg kastet han ut. sånt sinne vil ikke jeg være rundt..

Skrevet

Hadde nok han bedt til helvete å komme seg ut så lenge og bli ute til han hadde blitt voksen ja...

Skrevet

Hott julegavetips: En TV til!!!

Uakseptabel oppførsel, hvertfall foran ungene som ikke skjønner noe.

Skrevet

Kastet han fjernkontrollen i veggen??

Herrefred, jeg hadde blitt fryktelig forbannet for å si det mildt!!

Synes også det er helt latterlig at jentene liksom ikke skulle få se på barnetv? den ene lille halvtimen om dagen kan han vel ofre tv`n vel?

Skrevet

Jeg hadde blitt rasende også!! Jeg er faktisk litt sjokkert- han høres jo ganske så egoistisk og oppfarende ut. Håper ikke jentene dine ble skremt.

Skrevet

Voksen mann? Seriøst? Hadde blitt fly forbanna. Sånn gjør man IKKE foran hverken ungene eller sin bedre halvdel. Uakseptabelt.

Skrevet

Jeg hadde blitt så sint jeg også. Hadde vel gått rundt og kokt innvendig jeg tenker jeg til ungene var lagt.

Det er totalt uakseptabelt med en slik oppførsel av en voksen mann og far. Han må da forstå at ungene må få lov å se yndlingsprogrammet sitt, og når de sitter så pent og pyntelig også da og faktisk følger med.

Nei ærlig talt! Ta han for deg!

Sender en klem til deg!

Skrevet

Forstår overhode ikke hva som feiler han for tida. I går knuste han arbeidstelefonen sin i sinne da min bror glemte en pakke( gods) han skulle ha med til ham ( de er kolleger). fyren er ikke seg selv for tida....gretten og sur...og forferdelig vanskelig..

Men jeg vet egentlig hva det er, har sett det før, typisk tegn på lite søvn, for mye stress og for stor arbeidsbelastning....utbrenthet....håper han våkner litt når jeg tar ham for meg. Vi skal gå utendør å diskutere når barna har sovnet....så får heller naboene høre det enn ungene..

Skrevet

Det er viktig å finne kjernen til problemet og gjøre noe med det,

kanskje på tide å gjøre noe med for stor arbeidsbelastning og evt. stress på jobben.

Skrevet

Håper dere finner ut av dette. Kan ikke leve slik. Med en så oppfarende mann blandt barn.. Uff, nei, dette er ikke akseptabelt!

Skrevet

Full skjerpings på ham!

Oppdater når du har snakket med ham da!

Skrevet

Blir lei meg på dine vegner, den mannen din sjerper seg jo aldri...Ikke første innlegget du skriver at han behandler deg og ungene som dritt...

Skrevet

Jøss, hadde mannen min oppført seg sånn pga et TV-program hadde det jaggu vært på huet og rævva ut. Ungene må da bli livredde?

Skrevet

har også en sånn en her, sitter og hamrer løs på sin egen pc og hyler fordi den ikke vil samarbeide.. :s kjenner også igjen disse tegnene..! drittmannfolk, det er lov å ta en pause i blandt, så man faktisk kan leve med de også..!

Skrevet

Ikke akseptabelt overhode!!! åsså for The 70" show da?!?!? HALLLLLLO

Skrevet

Også The 70´s show da!!

Virkelig noen som ser på det??

Skrevet

Oi da Ulg@!

Det er ikke hyggelig.

Kanskje på tide han får seg en sykemelding ja!

Huff og huff...

Skrevet

Gubben min har møtt veggen/blitt utbrent et par ganger, og begge gangene har han da opptredt skikkelig egoistisk, bare prata om seg selv og hva han trengte og ville osv - han hørte ikke hva jeg sa engang! Jeg blei jo fryktelig sinna der og da, men i ettertid skjønte jeg jo at han ikke var seg selv i det hele tatt. Kan det være noe av det samme tro?

Skrevet

Ja, jeg tror det, kjenner igjen tegnene siden jeg selv var utbrent for noen år sia. Var oppfarende og sint selv. Kjentes ut som hodet skulle sprenges pga hodepine og stress.

Prøvd å bedt ham roe ned lenge, men nå SKAL han roe ned, hvis ikke så kommer han til å møte baggen sin på trappa og ei låst dør en dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...