cilie 84 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Hva er engansstønad og er det noe alle har rett på?
November nurk, i Desember Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 engangstønad er en sum du får utbetalt som ordet sier en gang. hvis du ikke har krav på foreldrepenger. Altså en slags "konpensasjon". Så nei. ikke alle får dette. www.nav.no
Sol + spire Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Hei Engangsstønad er noe du har rett på hvis du ikke har rett til foreldrepenger. Foreldrepenger er noe du oppnår hvis du har vært i jobb i 6 av de siste 10 mnd. Er du student vil du få engangsbeløpet. Pga av manglende inntekt. Hvis du ikke jobber ved siden og tjener mer enn engangsbeløpet. Jeg var student sist jeg gikk gravid og fikk engangsbeløp siden jeg ikke tjente mer enn engangsstønaden. tjener du over engangsbeløpet vil du altså ha krav på foreldrepenger. Men husk at hvis du er student så kan du få støtte av lånekassen også. vet ikke om du ble noe klokere av dette men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå