Troika-3blå Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Ikke bare er jeg med i Foreningen for de testomane, nå har jeg jaggu gått hen og bestilt meg et tre mnd. abonnement på bladet "Gravid"... Det er jo fornuftig siden jeg ikke er gravid enda... Men, men, "fornuftig" er vel ikke akkurat det som står stempla i panna mi for tida:) Jeg har dyttet det inn i et skap, og har bestemt meg for å vente med å lese det til jeg faktisk har fått bolle i ovnen. Yeah, right!!!
Dilldall Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Det er ikke dumt kjøpe noen blader. Det står endel nyttige ting der som gjelder før graviditet og. Jeg har selv hatt kjøpt noen nummer av det. Gjorde det da vi begynte å snakke om å begynne å prøve:) men jeg abonnerer på foreldre og barn, og det står mye av det samme i begge bladene.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Åååå, utrolig morsomt at du skulle skrive dette nå. I går kjøpte jeg et "Gravid" blad og lå og leste det på sengen. Mannen min spurte hva jeg leste og jeg måtte jo bare vise... Han spurte om jeg var blitt HELT sprø... (Selvfølgelig med latter i stemmen.) Han bare rister på hodet av meg...:-D
Troika-3blå Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2008 Jeg måtte jo bare vise bladet til mannen min, og han bare smilte. Han synes nok jeg er en smule smårar... Men det er jo ikke så rart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå