Gå til innhold

Inspirert: Hva gjorde du 11 Sep? (Den dagen flyene krasjet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

"alle" husker liksom hva de gjorde den dagen saa hva gjorde du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobbet på SFO den gangen, og da foreldrene kom for å hente barna, var det en del som nevnte noe om fly som hadde krasjet, men som kanskje ikke var en ulykke..

I dag har jeg og sambo vært sammen i 10 år. Vi ble ikke sammen akkurat den dagen, men samme dato tre år før - litt morsomt!!

Skrevet

jeg var hjemme,vi hadde nettopp flytta inn i nyinnkjøpt hus, og var ferdig med oppussing her.jenta vår som var født 28 juni, 2001 var jo ikke så stor, så satt jo hjemme med henne hele dagen, og så på tv....

jeg husker det som om det var i går.

Skrevet

Jeg var på et fly!

Veeldig greit at vi ikke visste noe før etter vi var landet, de fleste fly ble vel satt på bakken også. Fullt kaos på Heathrow i allefall.

Skrevet

Kom hjem kl 0900 om morgenen etter en fylletur med danskebåten. Sov noen timer. Stod opp med noen fyllenærver som ikke ble bedre av å slå på TV'n.

Skrevet

Jeg var i bursdagselskap til nevøen min, han har bursdag i dag. I 2001 satt vi stort sett og fulgte med på TV. Litt synd for min nevø, for han tenker mye på dette hver bursdag. (han er 16 år i dag)

Skrevet

Jeg lå på sykehuset etter å ha fått baby, så fikk det ikke med meg før utpå ettermiddagen når noen ringte meg og fortalte det.

Var liksom litt opptatt av andre ting kan man si :)

Skrevet

Jøss, fikk du baby akkurat den dagen? Det var jo litt spesielt.... :)

Skrevet

Jeg gikk siste året på vidergående og husker jeg kom hjem til ei skrekkslagen mor som satt å så på nyhetene på tv.

Skrevet

Jeg var på skolen.

Jeg og en venninne ble hentet av en felles venn av oss etter skolen, og satt hos ham hele kvelden og så på tv. Husker jeg syntes det hele var så uvirkelig.

Nå er det gått 7 år, jeg synes det virker som det var nå nylig...

Skrevet

Jobbet overtid,hørte om det på radion og snek meg ut i pausen for å kikke på tv.

Skrevet

Jeg var i begravelse, ganske passende aktivitet den dagen igrunnen... Fikk ikke vite omfanget før på vei hjem ved 16-17-00 tiden. Hadde min bestevenninne boende på Manhattan, men hun hadde heldigvis for henne sovet og vært i Brooklyn den dagen.

Skrevet

var på jobb.å fikk melding av ei vennine at ett fly hadde kræsjet i wt,skjønte det ikke først.trodde det var en kødd melding,så leste den høyt til de andre jobb å vi skjønte vi lite.snakket med gubben å han satt på tv akkurat da det andre flye kræsjet.vi fortalte alle kundene som kom innom hva som hadde skjedd,var en del sjokkerte aniskter.

søstern min tok graviditets test på denne dagen,sprang mellom do og tv.ble litt sånn joho,å å nei i sammen merkelig seting.

Skrevet

jeg var å trena med syrran. hørte noe om det der, men trodde det bare var 2 fly som hadde krøsja i hverandre. da jeg kom hjem sto tv på og jeg fikk se hva som hadde skjedd. husker jeg HYLTE! NEEEEEEIIII!!!

jeg ble rett og slett sjokka, og det blir jeg fortsatt. jeg kan bare ikke forstå det. det er umulig.

så et innlegg tidligere her i dag, med den linken til youtube. den jenta som snakker til pappa'en sin 1 år senere (han var død). jeg griiiiiner ass.

Skrevet

Jeg var i permisjon med nr. 2...

Satt PAL foran tv'n med tidenes hakeslepp.

Skrevet

Dagen før hadde jeg vært på jobbintervju nede på Wall Street, så jeg dro ut til en venninne i New Jersey. Dagen etter, den 11 september ble huset hennes fullt av folk, alle ble sendt hjem fra jobb, vi dro på det lokale sykehuset for å gi blod, men det var ingen som trengte det:( Da kjørte vi opp til en naturpark like ved der hun bodde, og stod der og så inn på røykskyen på Manhattan. Da hadde jeg vondt i magen. Ble værende der i tre uker før jeg dro inn igjen til byen. Alt vi gjorde var å se på tv de neste ukene.

Mannen min (som jeg ikke hadde møtt enda, da), måtte gå fra Manhattan til Queens. Gikk i kø i fire timer.

Skrevet

Jeg var i Danmark på kurs, vi hadde nettopp hatt pause og på vei inn igjen til undervisning, gikk vi forbi tv´en som sto på - og skjønte ingen ting. Mamma ringte meg og forklarte resten.

Skrevet

Hadde akkurat kommet hjem fra skolen lik alle andre dager det året...

Det er en forferdelig ting som skjedde den dagen, men er ikke folk som ikke er pårørende ferdig med det nå? Skal det nevnes i media hvert år i all fremtid? Noen ganger må man bare let it go...

Skrevet

eg gjekk i 7 klasse.. leraren kom inn etter eit friminutt å fortalte dette..

Skrevet

Jeg satt på bussen på vei hjem fra bibelskolen, og hørte noen fjortiser snakke om et fly som hadde kræsjet inn i en bygning eller noe. Da jeg kom hjem og slo på TV'en fikk jeg mildt sagt sjokk. Først da begynte jeg å forstå omfanget av katastrofen. Jeg glemmer aldri de bildene av folk som kastet seg ut av viduene.

Skrevet

på den tiden varjeg hjemme værende med eldstemann. drev å vasket stuegulvet da mannen min ringte fra jobben og ba meg skru på tv for det varnoe med noe fly som kresjet itvillinng tårna i usa. så jeg skrudde påtv og fikk sjokk. ble stående en stund å se på det de sendte. ogda tulla voknetgikkvi tur. detvar jo ikke noe for ei lita jente å se på.

Skrevet

Jeg var hjemme alene med eldste gutten vår.Og han lærte seg og reise seg opp attmed døra på oppvaskmaskina(da den var åpen) og sto alene for første gang:-)

Skrevet

Jeg, og jentungen var i barneselskap. Pappan til bursdagsbarnet såg på tvèn, og utbrøt plutselig "HERREGUD, se!!!!!"

Huff, det var helt grusomt.... =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...