♥Prinzessin♥ Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 ...og konspirasjonsteoriene florerer. Jeg for min del er ferdig med "Kan det ha vært Bush sjøl, tro?". Takket være denne linken er jeg enda mer overbevist om at de aller fleste konspirasjonsteoretikere er lite opplyste folk med mye fritid. http://www.skepsis.no/konspirasjonstenkning/bedrag_eller_selvbedrag_en_til.html#hvorfor
Deep Shit Junkie Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Var det ikke Monica Lewinsky og Anna Nichole Smith som kjørte flyene d
Gjest Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Tja, det er jo naivt å tro at etteretningstjenester har sluttet å holde tett om ting, så man bør være skeptisk til informasjon man mottar, men de fleste konspirasjons-"teoretikere" tar helt av i sine slutninger synes jeg. 911 har jo blitt nøye sett på at skeptikere og diskutert i mente. Derimot synes jeg Gardermoen og plasseringen til flyplassen er noe langt mer morsomt å spekulere omkring, og en hel masse andre saker som man sjeldent hører om i forhold.
Tokatter_USA Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Jeg vet ikke noe om Anna Nicole hadde noe med det å gjøre, men det er Monicas skyld at amerikanerne gikk i krig mot Irak, i hvert fall. Det hørte jeg på radioen forleden. For hadde ikke Bill Clinton hatt sin lille affære med henne, så hadde ikke amerikanerne fått hetta og valgt en republikaner til president, og da hadde det ikke blitt noen krig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå