Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Mannen min har vært sykemeldt en stund men så fikk vi brev fra nav at jobben hans ikke hadde fyllt ut det skjema de skal sende for at han får utbetalt sykepenger. Mannen min var med skjemaet på jobben her om dagen og forklarte horfor dette måtte fylles ut snarest, han får jo ikke penger før de har levert det. Og vi klarer oss ikke bare på min lønn. Fikk beskjed å komme å hente det i dag, og når han kom dit så hadde de ikke fått fyllt ut allt fordi de trengte info en på regnskapskontoret. Så kom tilbake på mandag sier de. Ærlig talt er et kjempestort internasionalt firma, så jeg vet at de har flere folk på regnskap, alle kan da ikke være borte samtidig. Greit at sjefen hans sikkert har bra med inntekt og kan klare seg en mnd eller to uten lønn, men sånn er det ikke for oss alle. Når han ikke har gjort jobben sin med å passe på at dette skjemaet ble sendt for over 3 uker siden så kunne han jaggu se å få gjort jobben nå.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Hei, vil bare si at jeg vet akkurat hvordan dere har det. Har samme problem selv. Her i familien er det jeg som er sykemeldt. Har vært 100 % sykemeldt fra 25 juli og har enda ikke fått noen penger. Ringte dit i dag og fikk beskjed om at arbeidgiver ikke hadde levert de papirene han skulle. Jeg spurte hvor fort jeg kunne få pengene og fikk beskjed om at de ikke engang hadde begynt å behandle saken min siden det manglet papirer og at de trodde at det tidligst kunne komme noe mitten av neste mnd. Vi er langt ute på tynn is.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå