flipper2 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Hei, Jeg hadde en MA med utskrapning 14.aug. Har ikke ventet med å prøve, så jeg lurer på om jeg er gravid, kjenner meg uggen.. Det eneste er at jeg ikke vet når jeg kan teste. Vanligvis har jeg hatt en syklus på 30 dager, men noen ganger har jeg lest at HCG-nivået slår ut positivt på grav-tester inntil 5 uker etter man har abortert. Vil det si at jeg ikke kan stole på en evt positiv test? Eller er det annerledes når man har hatt utskrapning? Alt forsvinner liksom på en gang..
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Hej Jag var en av dom som hade positivt graviditetstest i 5 uker.. va hos legen å tog blodprøve 4 uker å 3 dager etter utskrapning å då va hcgn på 66 (alltså positiv på graviditetstest). Jag testade mej varje vecka efter utskrapningen och fick 5 uker å 3 dagar efter ingrepet negativtest.. Har du inte testat dej efter så hade jag inte litat på positivt test.. hos vissa försvinner hcgn på 2 uker alltså så du kan ju vara en av dom. säkrast e å gå till fastlegen å få de till å måle hcg med to dagers mellanrom. Skall krysse fingrer å tår for att du e gravid eller blir det snart=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå