venter Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 jeg er 5 uker på vei å i dag var jeg med lege pga blødninger, har hatt brun utflod i 4 dager, som i går blei rød. Men det er ikke mer en at jeg kan ha på truseinnlegg. Har hatt 3 sa før, men då begyndte jeg å blø mye med en gang. Så dette er litt annerledes....håpe håpe.
Mamma snart :) Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Hei venter Jeg er 6 uker og hatt småblødning noen dager nå. Har bare kommet på papiret. Hadde masse på papiret igår men kom ikke noe mer da. Idag har jeg bare bittelittrosarød utflod. Er skummelt. Får håpe at spira klorer seg fast hos begge to
det spirer Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 begynte å blø her og idag. bare litt på papiret som du sier. men liker det dårlig. Bare til å prøve å tenke at det er normalt som det faktisk er, men ikke alltid like lett merker jeg....
busta Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Har hatt blødninger 1 uke ikke mye men dro til legen og fikk ul og fikk se hjerte slå.Håp på det beste lykke til...
Meggy B - har født! Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 jeg er 6 uker på vei og har hatt en litt heavy blødning og etter bare litt spotting, brunt liksom...føler meg veeelidig gravid så jer er ikke veldig bekymret...men liker det ikke allikevel. Selv om jeg temmelig sikker på at jeg fremdeles er gravid, er jeg liksom redd for at noe annet er galt...jeg har bestemt meg for å vente å se en stund til før jeg går til legen..lykke til alle!!
såpebobledama Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 har hatt 4 dager,med et dag imellom. vært på legevakt og UL, alt er bra,inntil videre.
Mamma snart :) Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Til alle dere som har blødd!!! Har alle masse symptomer? føler at jeg er helt symptomfri. Merker bare litt murring i magen av og til. Skal på Ul på lørdag. Får bare krysse fingre. Lykke til jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå