Gå til innhold

En natt på sykehuset!:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

går morges da jeg steg ut av senga falt jeg nesten rett på gulvet. halve kroppen å ansiktet mitt var nesten helt lam. visste ikke hva jeg skulle gjøre. fikk tak i mamma, sånn hun kunne komme innom å ringe sykehuset.( halve tungen min å ansiket var helt bedøvet, kunne derfor nesten ikke klare å snakke)

sykebilen kom ganske kjapt. ble kjørt inn til kristiansand.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff de hørtes utrivelig ut!! hva var galt da? Går det bra med deg nå?

Skrevet

Usj så skummelt! Hvordan er formen din nå da? har de funnet ut hva det var for noe?

Skrevet

Oi, det hørtes jo veldig dramatisk ut da!! Hvordan gikk det da? Bedre nå? Hva kom det av?

Skrevet

Huff da, hva i all verden var dette for noe, er det bedre nå og hva kommer det av???

*bekymret for deg*

Skrevet

høres ut som en ekstrem versjon av det jeg opplevde.

TIA anfall eller i verstefall drypp.

TIA anfall er en hjerneblødning som ikke skader hjernen. Lammelsen går over etter et par timer maks.

Skrevet

Hadde hatt vondt i hode to kvelder før, men ikke tenkt så mye over det egentlig, ( alle har vel litt vondt i hode av å til,)

men de fant ut av at jeg hadde noe som heter aura migrene eller noe sånn. dette slo ut i nedsatt følelse. har ikke vært plaget av hodepine før, men i går kveld var jeg sikker på hode skulle eksplodere, aldri hatt sånn smerte før, kastet opp å greier. så nå har jeg fått migrene. til doktoren i sag å få noen medisiner, men er vel begrenset hva jeg kan ta med baby i magen. Håper ihvertfall dette er noe som går over:)

Skrevet

Stakkars! Fikk selv aura migrene etter min tredje fødsel. Heldigvis ikke hatt anfall etter uke 8 :-) Kommer vel tilbake nå etter jeg har født.

Skikkelig ubehagelig er det iallfall....og ille når man kaster opp i tillegg.

Så lenge jeg spiser regelmessig, ikke stresser og sover nok slipper jeg unna mangen av anfallene.

Skrevet

Føler med deg! Migrene er fæle greier.

Håper også det er noe som går over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...