cassandraimagen fødeklar:) Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 går morges da jeg steg ut av senga falt jeg nesten rett på gulvet. halve kroppen å ansiktet mitt var nesten helt lam. visste ikke hva jeg skulle gjøre. fikk tak i mamma, sånn hun kunne komme innom å ringe sykehuset.( halve tungen min å ansiket var helt bedøvet, kunne derfor nesten ikke klare å snakke) sykebilen kom ganske kjapt. ble kjørt inn til kristiansand.
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Huff de hørtes utrivelig ut!! hva var galt da? Går det bra med deg nå?
Gjest Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Usj så skummelt! Hvordan er formen din nå da? har de funnet ut hva det var for noe?
maja81!! Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Oi, det hørtes jo veldig dramatisk ut da!! Hvordan gikk det da? Bedre nå? Hva kom det av?
Gjest Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Huff da, hva i all verden var dette for noe, er det bedre nå og hva kommer det av??? *bekymret for deg*
Gjest Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 høres ut som en ekstrem versjon av det jeg opplevde. TIA anfall eller i verstefall drypp. TIA anfall er en hjerneblødning som ikke skader hjernen. Lammelsen går over etter et par timer maks.
cassandraimagen fødeklar:) Skrevet 12. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2008 Hadde hatt vondt i hode to kvelder før, men ikke tenkt så mye over det egentlig, ( alle har vel litt vondt i hode av å til,) men de fant ut av at jeg hadde noe som heter aura migrene eller noe sånn. dette slo ut i nedsatt følelse. har ikke vært plaget av hodepine før, men i går kveld var jeg sikker på hode skulle eksplodere, aldri hatt sånn smerte før, kastet opp å greier. så nå har jeg fått migrene. til doktoren i sag å få noen medisiner, men er vel begrenset hva jeg kan ta med baby i magen. Håper ihvertfall dette er noe som går over:)
*Lissi* Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Stakkars! Fikk selv aura migrene etter min tredje fødsel. Heldigvis ikke hatt anfall etter uke 8 :-) Kommer vel tilbake nå etter jeg har født. Skikkelig ubehagelig er det iallfall....og ille når man kaster opp i tillegg. Så lenge jeg spiser regelmessig, ikke stresser og sover nok slipper jeg unna mangen av anfallene.
Gjest Skrevet 12. september 2008 #9 Skrevet 12. september 2008 Føler med deg! Migrene er fæle greier. Håper også det er noe som går over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå