Gå til innhold

Bæreseler - noen med erfaringer?


juliash

Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om noen har erfaring med ERGO bæresele New Generation? Det jeg lurte på om det er veldig farlig eller om det er mulig i det hele tatt å bære ungen med ansiktet utover? Har brukt babybjørn aktiv hittil men merker at ERGO er MYE bedre ift ryggbelastningen, men Dimian vil bare sitte med ansiktet utover, noe som det står ikke skal gjøres med ERGO... Er det evt andre gode bæreseler som tillater dette? På forhånd takk for evt tips og info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har også ergo, og tror ikke det er noe lurt å bære han utover. Blir feil ift beina.... Gutten vår liker å bli bært innovervendt, og ser at han følger med på sidene. Tror andre bæresjal er bedre for "utoverbæring" enn Ergo sin - men den er smart å bære på ryggen! Da får de med seg det som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også anbefale mei tai. Jeg har nettopp begynt med ryggbæring, og det er veldig praktisk og enkelt. Da ser han forover, eller kikker ut på sidene! Kjenner nesten ikke at jeg bærer han, og han har vel passert 7 kg for litt siden.. Ellers finnes det jo sjal også som er ideell for bæring på rygg. Se f.eks www.tettinntil.com. Hvis du har mulighet til å gå på et bæretreff kan du jo få prøvd deg litt frem også! ;) Det finnes mange muligheter der ute så jeg er sikker på at du finner noe som passer dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...